Dina

۸۳ میلیارد ریال برای بازسازی مناطق زلزله زده خراسان شمالی اختصاص یافت

مدیرکل دفتر روستایی استانداری خراسان شمالی گفت: ۸۳ میلیارد ریال اعتبارات کارگشایی برای بازسازی مناطق زلزله زده روستایی استان اختصاص یافت که با اولویت ساخت ۱۴۳ واحد تخریبی پرداخت می شود. وی با اشاره به اینکه بازسازی ۱۴۳ واحد زلزله زده در اولویت قرار دارد و باید در ماه جاری تکمیل شود گفت: برای بازسازی این واحدها از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه، به ازای هر واحد ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می شود.
Dina

جاده های خراسان شمالی بارانی و لغزنده است

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: بارش باران سبب لغزندگی سطح جاده ها در محورهای مختلف استان شده است از این رو رانندگان باید با احتیاط برانند. وی گفت: معمولا در نخستین بارندگی ها، لغزندگی سطح جاده زیاد است و ممکن است سبب غافلگیری رانندگان شود از این رو نیاز است تا کاربران جاده احتیاط لازم را داشته باشند.
Dina

مدیریت بحران خراسان شمالی به حالت آماده باش درآمد

معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: بات وجه به هشدارهای هواشناسی استان و پیش بینی کاهش دمای هوا، تمام دستگاه های خدماتی و امدادی برای خدمات رسانی در حادثه های احتمالی به حالت آماده باش درآمدند.
Dina

افزایش سقف تسهیلات بازسازی مناطق زلزله‌زده خراسان شمالی پیگیری می‌شود

معاون اداره کل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: سقف تسهیلات بازسازی مناطق زلزله‌زده استان به ازای هر واحد مسکونی روستایی ۸۰۰ میلیون ریال مصوب شده است که پیگیر هستیم تا این رقم به بیش از یک میلیارد ریال افزایش یابد.
Dina

شهرداری بجنورد به حالت آماده‌باش درآمد

سرپرست شهرداری بجنورد گفت: پس از هشدارهای هواشناسی مبنی بر پیش بینی بارش و رگبار در برخی نقاط شمال شرق کشور، ستاد بحران شهرداری بجنورد به حالت آماده باش قرار گرفت. وی ادامه داد: ۴ اکیپ گشت و نظارت، وظیفه گشت زنی در سطح شهر را بر عهده دارند تا در صورت بروز آب گرفتگی در کانال‌ها، گزارشات لازم را ارائه دهند.
Dina

اهداء ۴۰ کپسول اکسیژن به بانک امانات پزشکی هلال‌احمر خراسان شمالی

امسال با صدور مجوز واردات واکسن برای جمعیت هلال احمر به عنوان یک سازمان بین‌المللی و با دسترسی‌های بیشتر، واردات واکسن کمی روی ریل افتاده و این جمعیت توانسته است تاکنون بیش از ۲۰ میلیون دز واکسن سینوفارم چین را وارد کشورمان کند. سینوفارم یکی از نخستین واکسن‌هایی است که برای مقابله با کرونا ساخته شد و تأییدیه سازمان بهداشت جهانی را هم با خود همراه کرده است.
Dina

افزایش میزان خدمات گیرندگان در درمانگاه و داروخانه هلال‌احمر خراسان شمالی

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی گفت: جمعیت هلال احمر از ابتدای شیوع کرونا در کنار مردم بوده و تمام تلاش خود را برای کمک به هم استانی های عزیز به‌کار گرفته است.
Dina

خشکسالی بیش از ۲ هزار میلیارد ریال به باغ‌داران خراسان شمالی خسارت زد

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: امسال باغ‌داران استان از ناحیه خشکسالی، نبود باران موثر و تنش آبی ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال خسارت دیدند که بیشترین آن مربوط به باغ‌های آبی است.
Dina

نشست مشترک مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی با فرمانده سپاه جوادالائمه

نشست مشترک مدیرعامل جمعیت هلال احمر با فرماده سپاه استان خراسان شمالی امروز صبح در دفتر فرماندهی سپاه جوادالائمه برگزار شد. ابوالفضل محبان گفت: جمعیت هلال احمر با ارائه آموزشهای همگانی و کمک اولیه می تواند بسیجیان گردان های مختلف عملیاتی و کادر سپاه جوادالائمه در زمینه امداد کمکهای اولیه توانمند نماید تا در حوادث آسیب های کمتری به مردم وارد شود.
Dina

آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در حین ماموریت واژگون شد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از واژگونی آمبولانس این دانشگاه در حین انجام ماموریت در مسیر شیروان به بجنورد خبر داد.
1 2 3 6