کد خبر:52296
پ
۴۲۳

آماده باش بوشهر برای مقابله با حوادث احتمالی در نوروز

مدیر کل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه در ایام نوروز دستگاه‌های اجرایی تعطیل هستند، ستاد مدیریت بحران به دستگاه‌های عضو این ستاد ابلاغ داشته است تا آمادگی خود را در پاسخ به حوادث احتمالی همچون سیل، زلزله، باران و… در این ایام حفظ کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استان بوشهر از اجرای طرح آمادگی مقابله با حوادث نوروزی در استان بوشهر خبر داد.

جهانگیر دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر از اجرای طرح آمادگی مقابله با حوادث نوروزی در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این طرح از روز ۲۵ اسفند ماه تا ۱۶ فروردین ماه سال آینده با هدف پاسخ به حوادث احتمالی در ایام نوروز اجرا می‌شود.

مدیر کل مدیریت بحران استان بوشهر افزود: با توجه به اینکه در ایام نوروز دستگاه‌های اجرایی تعطیل هستند، ستاد مدیریت بحران به دستگاه‌های عضو این ستاد ابلاغ داشته است تا آمادگی خود را در پاسخ به حوادث احتمالی همچون سیل، زلزله، باران و… در این ایام حفظ کنند.

وی با بیان اینکه امسال نمایشگاه بهاره برپا نمی‌شود افزود: با توجه به شیوع ویرورس کرونا و حفظ سلامت مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امسال نمایشگاه بهاره برگزار نخواهد شد.

دهقانی به برخی اقدامات ستاد مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: آگاه سازی مردم از مناطق پرخطر همچون حریم رودخانه و سیل، بررسی امکانات و تجهیزات دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی از جمله این موارد بوده است همچنین لایروبی مسیل‌ها و کانال‌ها و رسوبات با توجه به احتمال بارندگی در استان از دیگر اقدامات بوده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: بخشنامه ستاد مدیریت بحران به کلیه دستگاه‌ها ابلاغ شده است و روزانه از این دستگاه‌ها گزارش گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید
هشدار مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی درباره احتمال وقوع سیلاب

منبع: فارس

آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید