کد خبر:86097
پ
Dina

اهداء ۴۰ کپسول اکسیژن به بانک امانات پزشکی هلال‌احمر خراسان شمالی

امسال با صدور مجوز واردات واکسن برای جمعیت هلال احمر به عنوان یک سازمان بین‌المللی و با دسترسی‌های بیشتر، واردات واکسن کمی روی ریل افتاده و این جمعیت توانسته است تاکنون بیش از ۲۰ میلیون دز واکسن سینوفارم چین را وارد کشورمان کند. سینوفارم یکی از نخستین واکسن‌هایی است که برای مقابله با کرونا ساخته شد و تأییدیه سازمان بهداشت جهانی را هم با خود همراه کرده است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی؛ ابوالفضل محبان گفت: باتوجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در کنار اقدامات پیشگیرانه، پویش” نفس هدیه کنیم” را برای کمک به بیماران کرونایی راه اندازی کرده است.

محبان ادامه داد: این پویش با جمع‌آوری کمک های نقدی و غیر نقدی از خیرین و خیراندیشان استان سعی در تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران کرونا از جمله کپسول اکسیژن و اکسیژن ساز دارد.

وی افزود: تا کنون بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و تعداد ۴۰ کپسول اکسیژن توسط خیرین استان جمع‌آ.وری شده است صبح امروز نیز سید علی شریعت مدیرعامل کارخانه آرد سفید ارمغان تعداد ۴۰ کپسول اکسیژن و ۴۰ دستگاه مانومتر را برای کمک به بیماران کرونایی استان به بانک امانات تجهیزات پزشکی اهداء کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ضمن قدردانی از زحمات این خیر گرانقدر افزود: خیرین و هم استانی های عزیز می‌توانند کمکهای نقدی خود را به شماره کارت جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نزد بانک ملت به شماره ۶۱۰۴۳۳۷۴۰۲۲۲۳۲۶۵ و همچنین با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سطح استان کمکهای غیر خود را به بانک امانات تحویل دهند.

بیشتر بخوانید
زلزله‌ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر سنخواست را لرزاند

منبع: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی

آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید