کد خبر:86791
پ
Dina

جاده های خراسان شمالی بارانی و لغزنده است

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: بارش باران سبب لغزندگی سطح جاده ها در محورهای مختلف استان شده است از این رو رانندگان باید با احتیاط برانند. وی گفت: معمولا در نخستین بارندگی ها، لغزندگی سطح جاده زیاد است و ممکن است سبب غافلگیری رانندگان شود از این رو نیاز است تا کاربران جاده احتیاط لازم را داشته باشند.

سرهنگ رحمان اسپیدکار روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون رانندگان عبوری از محور گردنه امین الله در مسیر بجنورد-آشخانه و نیز گردنه اسدلی در مسیر بجنورد-اسفراین با لغزندگی جاده روبه رو هستند.

وی گفت: معمولا در نخستین بارندگی ها، لغزندگی سطح جاده زیاد است و ممکن است سبب غافلگیری رانندگان شود از این رو نیاز است تا کاربران جاده احتیاط لازم را داشته باشند.

رییس پلیس راه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: از رانندگان انتظار می رود از شتاب زدگی خودداری کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بارش باران پراکنده در محورهای استان گزارش شده است و با توجه به پیش بینی و هشدار هواشناسی در زمینه کاهش دما، از مردم انتظار می رود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: رانندگان در صورت سفر از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

خراسان شمالی در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

با توجه به هشدار هواشناسی خراسان شمالی نسبت به کاهش محسوس دمای هوا و احتمال بارش برف، اعضای مدیریت بحران استان خراسان شمالی به حالت آماده باش درآمده اند.

بیشتر بخوانید
۸۳ میلیارد ریال برای بازسازی مناطق زلزله زده خراسان شمالی اختصاص یافت

 

منبع: ایرنا

آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید