کد خبر:86060
پ
Dina

افزایش میزان خدمات گیرندگان در درمانگاه و داروخانه هلال‌احمر خراسان شمالی

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی گفت: جمعیت هلال احمر از ابتدای شیوع کرونا در کنار مردم بوده و تمام تلاش خود را برای کمک به هم استانی های عزیز به‌کار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی؛ علی غلامزاده دواب ادامه داد: راه اندازی سومین مرکز ۱۶ ساعته تست کرونا در روزهای اخیر، یکی از اقدامات شایان جمعیت هلال احمر برای مقابله با ویروس منحوس کرونا به‌شمار می آید و در کاهش بار ترافیکی مراجعان به بیمارستان‌ها نقش بسزایی داشته است. خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شود شامل انجام تست فوری کووید۱۹، خدمات پرستاری و غربالگری توسط پزشک عمومی بوده و تا کنون بیش از ۲۳۰۰ نفر از این خدمات بهرمند شده‌اند.

وی همچنین افزود: استقرار بیمارستان صحرایی (RDH) جمعیت هلال احمر در محوطه بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد نیز خدماتی از قبیل ویزیت پزشک عمومی، تریاژ و خدمات پرستاری به بیماران سرپایی کووید ۱۹ ارائه می کند که تا کنون بیش از ۲۷۰۰ نفر از این خدمات برخوردار شده اند.

غلامزاده همچنین به ارائه خدمات شبانه روزی در داروخانه هلال احمر اشاره کرد و گفت: با افزایش تعداد بیماران کرونایی در استان، جمعیت هلال احمر با افزایش ساعت کاری درمانگاه و داروخانه، داروهای مورد نیاز بیماران خاص- شیمی درمانی و کرونایی را تامین و سعی کرده در راستای کمک به بهبود خدمات درمانی و عام المنفعه گامی موثر بردارد.

 

منبع: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی

بیشتر بخوانید
تجهیزات پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر کرمان به‌روزرسانی شد
آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید