کد خبر:85810
پ
Dina

نشست مشترک مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی با فرمانده سپاه جوادالائمه

نشست مشترک مدیرعامل جمعیت هلال احمر با فرماده سپاه استان خراسان شمالی امروز صبح در دفتر فرماندهی سپاه جوادالائمه برگزار شد. ابوالفضل محبان گفت: جمعیت هلال احمر با ارائه آموزشهای همگانی و کمک اولیه می تواند بسیجیان گردان های مختلف عملیاتی و کادر سپاه جوادالائمه در زمینه امداد کمکهای اولیه توانمند نماید تا در حوادث آسیب های کمتری به مردم وارد شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر در این جلسه ضمن تبریک انتصاب شایسته سردار فرجی به عنوان فرماندهی سپاه جوادالائمه (ع) استان با اشاره به حضور موثر سپاه و بسیجیان ناحیه مقاومت در شهرستان های استان در حوادث و وقایع گفت: سپاه پاسداران یک نهاد انقلابی و مردمی بین مردم شناخته شده است و هرجا حادثه ای یا مشکلی در کشور به وجود آمده است در اولین لحظات سپاه و بسیجیان داوطلبانه به کمک مردم شتافتند و در کنار مردم بوده و خدمات خود را ارائه کردند.

ابوالفضل محبان گفت: جمعیت هلال احمر با ارائه آموزشهای همگانی و کمک اولیه می تواند بسیجیان گردان های مختلف عملیاتی و کادر سپاه جوادالائمه در زمینه امداد کمکهای اولیه توانمند نماید تا در حوادث آسیب های کمتری به مردم وارد شود.

وی گفت: با راه اندازی ۱۳۰ خانه هلال احمر در روستاهای استان و انعقاد تفاهم نامه با بسیج سازندگی نسبت به آموزش همگانی و مقابله با مخاطرات و توانمندسازی مردم روستا در هنگام حوادث اقدام شده است و تعدادی از این خانه های هلال در روستا به اقلام زیستی اولیه مجهز شده اند.

سردار فرجی، فرماندهی سپاه جوادالائمه(ع) استان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرعامل و معاونین هلال احمر و زحمات و تلاشهای امدادگران و داوطلبان در حوادث مختلف گفت:جمعیت هلال احمر و سپاه پاسداران در ۸ سال دفاع مقدس در کنار همدیگر بودند و شهدای امداگر زیادی تقدیم انقلاب کردند.

سردار اسماعیل فرجی افزود؛ وظیفه جمعیت هلال احمر نجات جان انسانهاست و این کار بسیار با ارزش است و گردان های عملیاتی بیت المقدس و بسیجیان سپاه جوادالائمه آماده گذراندن آموزشهای امداد و نجات هستند و بر تعامل و همکاری سپاه پاسداران و جمعیت هلال احمر تأکید داشتند.

 

بیشتر بخوانید
روایتی از عملیات بشردوستانه کمیته بین المللی صلیب سرخ در لیبی/ ردپای بشردوستی در دل مروارید کویر

منبع: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی

آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید