کد خبر:86966
پ
Dina

ماموریت مهم مدیریت بحران مقابله با آتش سوزی است

معاون عمرانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمهیدات لازم برای مقابله با خشکسالی و آتش‌سوزی‌ها اندیشیده شود. حاجی زاده با اشاره به آتش‌سوزی جنگل‌های خائیز و آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع و مدیریت این حوادث، می گوید: اعتبار خوبی پارسال برای تجهیز منابع طبیعی تخصیص یافت امسال هم اعتبارات خوبی به این حوزه اختصاص یافته است.

کیامرث حاجی‌ زاده گفت: سال ۱۴۰۰ سال سختی برای کهگیلویه و بویراحمد بوده و اگر کشور درگیر دو بحران خشکسالی و کرونا بود این استان چهار بحران را مدیریت می‌کرد.

او با بیان اینکه بازسازی منازل زلزله‌زده سی‌سخت، آتش‌سوزی‌ جنگل‌ها و مراتع در کنار خشکسالی و بحران کرونا چهار بحرانی است که استان با آن مواجه بود.

به گفته معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، زلزله سی‌سخت به خوبی مدیریت شد و در کمتر از یک سال بالغ بر سه هزار واحد بهسازی و ۱۵۰۰ واحد تکمیل شد.

حاجی زاده با اشاره به آتش‌سوزی جنگل‌های خائیز و آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع و مدیریت این حوادث، می گوید: اعتبار خوبی پارسال برای تجهیز منابع طبیعی تخصیص یافت امسال هم اعتبارات خوبی به این حوزه اختصاص یافته است.

او با بیان اینکه پارسال از حوزه بحران حمایت کردیم و امسال هم حمایت خواهیم کرد، گفت: برای تنش آبی کمیته شش گانه فعال شد تا توانستیم از این بحران به سلامت عبور کردیم.

به گفته معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، هفت سالن بحران در اختیار شهرداری‌ها است که تجهیز و برای استفاده به مدیریت بحران داده شود.

در پایان از زحمات محمد محمدی مدیرکل پیشین تجلیل و علیرضا نیکروز به عنوان مدیرکل جدید مدیریت بحران استانداری معارفه شد.

بیشتر بخوانید
پاساژ "مهستان" آتش گرفت

 

منبع: باشگاه خبرنگار ان جوان

آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید