Dina

زنگ خطر زمین برای کرمانشاه

پدیده «فرو نشست زمین» به عنوان یکی از تبعات اصلی خشکسالی که زیرپای بسیاری از استان‌های کشور را خالی کرده این روزها در بخش‌هایی از استان کرمانشاه نیز مشاهده می‌شود و زنگ خطر این پدیده را در این استان نیز به صدا در آورده است.
Dina

ستاد پیشگیری و هماهنگی پاسخ به عملیات بحران در گیلانغرب تشکیل شد

سرپرست فرمانداری گیلانغرب از تشکیل ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به عملیات بحران در این شهرستان به منظور پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی خبر داد.
Dina

چهارمین زلزله در کمتر از یک ساعت گذشته در قصرشیرین به بزرگی ۳.۷ به ثبت رسید.

چهارمین زلزله قصرشیرین در کمتر از یک ساعت با قدرت ۳.۷ ریشتر در عمق ۱۴ کیلومتری زمین در مرز کشور عراق و استان کرمانشاه در حوالی قصرشیرین واقع در استان کرمانشاه را لرزاند.
Dina

كتيبه زلزله سرپل ذهاب انعكاس دهنده سفر پر بركت مقام معظم رهبري و همراهي مردم در حل مشكلات زلزله زدگان خواهد بود

استاندار كرمانشاه گفت: موضوع اساسي و شاه بيت اصلي در ساخت كتيبه يادمان زلزله مهيب سرپل ذهاب انعكاس دهنده سفر پرخير و بركت مقام معظم رهبري در ايجاد وحدت و تلاش براي رفع مشكلات و همچنين همراهي و همكاري بسيار مناسب مردم در كمك رساني به زلزله زدگان خواهد بود كه با ساخت اين كتيبه مي خواهيم اين موضوعات براي آيندگان به يادگار باقي بماند و برخلاف عده اي كه سابقه مشخصي در تضاد با منافع استان دارند و از طريق فضاي مجازي عنوان مي كنند كه مديريت استان مي خواهد با ساخت اين كتيبه خود را برجسته كند اصلا ربطي به استاندار و تيم مديريتي استان نخواهد داشت.
Dina

تمام زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب در واحدهای مسکونی اسکان یافتند

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: تمام زلزله‌زدگان این شهرستان با اتمام بازسازی هم اکنون در واحدهای مسکونی دائم و استیجاری سکونت یافتند. وی اظهار داشت: اسکان اضطراری و موقت مردم زلزله زده سرپل‌ذهاب با برنامه ریزی که دولت و استانداری کرمانشاه انجام داده بود در ۲ برهه زمانی پس از زلزله انجام گرفت.
Dina

تأكيد بر ارتقاء ضريب امنيت و ايمني در اماكن اداري استان کرمانشاه

مديركل پدافند غيرعامل استانداري گفت: اجراي طرح هاي پيش بيني شده براي نصب و راه اندازي مولدهاي برق اضطراري و ارتقاء ضريب امنيت و ايمني در اماكن دستگاه هاي اجرايي ضروري است.
Dina

امسال ۹ پایگاه اورژانس در استان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: امسال در راستای ارایه خدمات سریعتر به بیماران و حادثه‌دیدگان ۹ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.
Dina

ویرانی‌های عظیم زلزله با تلاش همین مدیران  بازسازی شد

استاندار کرمانشاه با غیرمنصفانه خواندن برخی نقدها که مدیران استان را ناکارآمد معرفی می کنند؛ گفت: در برخی شهرستان‌های کشور، زلزله‌هایی در حد پس لرزه‌های بی‌شمار سرپل ذهاب رخ داد و هنوز بازسازی نشده‌اند ولی همین مدیران در بحران بزرگ زلزله،  ۹ شهرستان خسارت دیده را با کار و تلاش شبانه روزی در کوتاهترین زمان ممکن بازسازی کردند.
Dina

تهیه نقشه راه برای مدیریت قطعی برق در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به شرایط خشکسالی در سراسر کشور و کاهش ظرفیت سدها حدود 10 هزار مگاوات در سطح کشور از تولید برق آبی محروم هستیم و در استان کرمانشاه نیز نیروگاه سد داریان با همین مشکل مواجه است و در عین حال مصرف برق نیز افزایش یافته است.در جلسه مدیریت بحران قطعی برق در استان کرمانشاه قرار شده نقشه راهی برای مدیریت این بحران تهیه شود.
Dina

برگزاری كارگروه تخصصی راه و شهرسازی پدافند غیرعامل استان

جلسه كارگروه تخصصی راه و شهرسازی  پدافند غیر عامل استان به منظور تدوین سند مقابله با تهدیدات در حوزه راه و شهرسازی برگزار شد.
1 2 3 66