کد خبر:82870
پ
Dina

ویرانی‌های عظیم زلزله با تلاش همین مدیران  بازسازی شد

استاندار کرمانشاه با غیرمنصفانه خواندن برخی نقدها که مدیران استان را ناکارآمد معرفی می کنند؛ گفت: در برخی شهرستان‌های کشور، زلزله‌هایی در حد پس لرزه‌های بی‌شمار سرپل ذهاب رخ داد و هنوز بازسازی نشده‌اند ولی همین مدیران در بحران بزرگ زلزله،  ۹ شهرستان خسارت دیده را با کار و تلاش شبانه روزی در کوتاهترین زمان ممکن بازسازی کردند.

 به گزارش رساني استانداري كرمانشاه؛ «هوشنگ بازوند» در نشست شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور معاونین استاندار و مدیران و مسئولان دستگاه‌ها و ادارات دولتی برگزار شد؛ اظهار داشت: تلاش‌های بسیاری برای کاهش قطع برق در استان انجام داده‌ایم و حتی برق برخی صنایع بزرگ نیز قطع شده و خوشبختانه چند روزی است که برق قطع نمی‌شود.

وی گفت: ادارات به خاطر کمک به صرفه‌جویی در  مصرف، برق‌های اضافه را خاموش کنند و از کولرهای گازی استفاده نکنند و اگر سالن جلسات گرم بود مانند این نشست، می‌توانند کت نپوشد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه قانون بودجه ۱۴۰۰ از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است در ادامه تاکید کرد: تنها استان‌هایی که دارای مدیران توانمند و ریسک پذیر هستند می توانند از ظرفیت این قانون بودجه بهره‌مند شوند.  

وی با اشاره به اینکه در دوران گذار به دولت آینده هستیم در ادامه عنوان کرد: تعهد اخلاقی داریم که وظایف خود را تا روز آخر با قدرت انجام دهیم تا دولت بعد با خیالی آسوده کارها را پیش ببرد.

بازوند با غیرمنصفانه خواندن برخی نقدها که در قالب آن مدیران استان را ناکارآمد، کارنابلد و … معرفی می کنند در ادامه گفت: در برخی شهرستان های کشور زلزله هایی در حد پس لرزه های بی شمار سرپل ذهاب رخ داد ولی ماه‌هاست گرفتار بازسازی هستند ولی همین مدیران در بحران بزرگ زلزله، ۹ شهرستان خسارت دیده را با کار و تلاش شبانه روزی، در کوتاهترین زمان بازسازی کردند.

وی تاکید کرد: مدیران به این نقدهای غیرمنصفانه و ناروا توجه نکنند و کارشان را با قدرت تمام تا آخرین روز انجام دهند‌.

بازوند یکی از نقاط ضعف استان کرمانشاه را  عدم برخورداری از پیمانکاران قوی دانست و گفت: تا استانی پیمانکاران قوی نداشته باشد فرهنگ کار در آن جا نمی افتد و توسعه‌ای هم شکل نمی گیرد و راه هم این است که از این ها حمایت کنیم.

بحث آبرسانی به شهرهای استان دیگر موضوعی بود که بازوند به آن پرداخت و گفت: در بودجه امسال ۲۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به شهرهای استان در نظر گرفته شده که ظرفیت خوبی است.

او تاکید کرد: مدیر آب و فاضلاب برای جذب این بودجه باید هفته ای یک بار به تهران برود چرا که این ظرفیت ها تا پایان امسال ادامه دار نیستند و احتمال وجود کسری بودجه در پایان سال وجود دارد و مدیران باید سعی کنند در ۶ ماه اول سال بودجه خودشان را جذب کنند.۳

 

بیشتر بخوانید
زلزله کردستان را لرزاند

منبع:  استانداری کرمانشاه

آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید