Dina

مدیریت بحران نسبت به وزش باد شدید هشدار داد

مدیریت بحران مازندران در اطلاعیه ای، نسبت به وزش باد شدید هشدار داد. وی افزود؛ این سامانه بیشترین تاثیر را در مناطق ساری، آلاشت، بهشهر، ایزدشهر، بابل، بابلسر، بلده، بندپی شیاده، تنکابن، جویبار، چالوس، میاندورود، رامسر، رینه، سوادکوه شمالی، سیاه بیشه، سیمرغ، عباس آباد، فریدونکنار، قائم شهر، کجور، آمل، کیاسر، کلاردشت، گلوگاه، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر خواهد گذاشت.
Dina

با آموزش مستمر ، بررسی و بروز رسانی تجهیزات آماده مقابله با هر بحرانی باشیم

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری آمل با حضور معاون خدمات شهری ، مدیران مناطق و مدیران سازمان های تابعه شهرداری آمل درخصوص آمادگی شهرداری در مواقع حوادث غیرمترقبه برگزارشد.
Dina

خدمت‌رسانی بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال‌احمر مازندران به ۱۱هزاربیمار کرونایی

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از خدمت رسانی بانک امانات تجهیزات پزشکی این جمعیت به 11هزارو 116 بیمار کرونایی خبرداد. وی با اعلام اینکه بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر مازندران دارای انواع تجهیزات پزشکی نظیر کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه مانومتر، ویلچر، تشک مواج و سایر اقلام تجهیزات پزشکی است گفت: تمامی این تجهیزات از سوی مردم نیکوکار به بانک امانات تجهیزات پزشکی استان اهداء شده که ارزش خدمات ارائه شده در این مدت بالغ بر 3 میلیارد و 480میلیون ریال است.
Dina

سیلاب مهیب در بلده نور / واکنش عجیب مردم در لحظه وقوع سیل

وقوع سیلاب که از روستای سراسب بخش بلده شهرستان نور آغاز شد و به روستای کمرود رسید موجب وحشت مردم منطقه شد. سیلاب خوشبختانه خسارت جانی نداشت و تنها سبب آبگرفتگی و ورود گل و لای به اطراف مسیل شد، اما اردیبهشت پارسال وقوع سیلاب در همین منطقه سبب جان باختن دو تن شده بود.
Dina

بحران جدی آب در استان مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر اینکه بحران آب در مازندران بسیار جدی است، گفت: کشت گلخانه‌ای محصولات کشاورزی به دلیل اهمیت بالایی که دارد نسبت به فضای باز ۱۰ برابر افزایش عملکرد و کاهش مصرف آب را به دنبال دارد.
Dina

سورتی پرواز بالگرد هلال‌احمر برای نجات پاراگلایدرسوار در سوادکوه/ جست‌وجوی شبانه ادامه دارد

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمرگفت: با اعلام مفقودی یک پاراگلایدر سوار در سوادکوه، تیم‌های امدادکوهستان، سگ‌های زنده یاب و یک فروند بالگرد هلال‌احمر به منطقه اعزام شده و در حال حاضر هم عملیات جست‌وجو و نجات شبانه ادامه دارد.
Dina

باران بامداد امروز در مازندران موجب ایجاد خسارت و آبگرفتگی برخی شهر‌ها شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: شاهد بارش شدید باران از بامداد امروز شنبه ۱۳ شهریور در نقاط مختلف استان بودیم، وی گفت: این بارش‌ها موجب خسارت‌هایی در برخی شهرستان‌های استان شد. و با بیان اینکه در شهرستان قائم شهر و زیراب میزان بارش‌ها ۴۵ میلیمتر گزارش شده است، افزود: در شهر زیراب جاری شدن روان آب در جاده ترانزیتی تهران به شمال منجر به آبگرفتگی ۸ واحد مسکونی شد.
Dina

خسارت ۲۴ میلیاردی سیل به شبکه گاز رسانی مازندران

سرپرست شرکت گاز استان مازندران گفت: در سیل اخیر 24 میلیارد ریال خسارت به تأسیسات گازرسانی استان مازندران وارد شده است. وی با تأکید بر اینکه خسارت سیل در بخش شبکه اجرایی و خطوط انتقال گاز نمایان شده است، ادامه داد: همچنین در سیل اخیر تعدادی انشعاب گاز صدمه دیده که به علت فرسودگی منازل روستایی بوده است.
Dina

خسارت سیل به واحدهای کشاورزی سوادکوه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه گفت: بارش حجم گسترده باران ظرف نیم ساعت در مناطق بالا دست شهرستان موجب بروز سیلاب و طغیان رودخانه ها شد.
Dina

استقرار اورژانس دریایی؛ ضرورت تحقق‌نیافته در محمودآباد

استقرار اورژانس دریایی نیاز اساسی در ساحل محمودآباد است که از سال 96 تاکنون با وجود اعلام آمادگی اورژانس زیرساخت‌های آن فراهم نشد. در این مدت هر از گاهی مسائل مربوط به آن در حد فضاسازی رسانه‌ای مطرح می‌شده اما زمینه ایجاد آن فراهم نشده است.
1 2 3 9