کد خبر:86687
پ
Dina

خدمت‌رسانی بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال‌احمر مازندران به ۱۱هزاربیمار کرونایی

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از خدمت رسانی بانک امانات تجهیزات پزشکی این جمعیت به ۱۱هزارو ۱۱۶ بیمار کرونایی خبرداد. وی با اعلام اینکه بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر مازندران دارای انواع تجهیزات پزشکی نظیر کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه مانومتر، ویلچر، تشک مواج و سایر اقلام تجهیزات پزشکی است گفت: تمامی این تجهیزات از سوی مردم نیکوکار به بانک امانات تجهیزات پزشکی استان اهداء شده که ارزش خدمات ارائه شده در این مدت بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۸۰میلیون ریال است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، غلامعلی فخاری مدیر عامل این جمعیت گفت: با توجه به وضعیت کرونایی استان و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها وقرنطینه شدن بسیاری از بیماران در منزل و ضرورت نیاز بیماران به تجهیزات پزشکی حیاتی نظیر اکسیژن، جمعیت هلال احمر مازندران در راستای خدمت‌رسانی به متاثرین از کرونا با فعال کردن بانک امانات تجهیزات پزشکی در تمامی شهرستان‌های استان، اقدام به ارائه رایگان کپسول اکسیژن و دستگاه‌های اکسیژن ساز به صورت امانی، به بیماران نیازمند کرده است.
وی با اعلام اینکه بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر مازندران دارای انواع تجهیزات پزشکی نظیر کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه مانومتر، ویلچر، تشک مواج و سایر اقلام تجهیزات پزشکی است گفت: تمامی این تجهیزات از سوی مردم نیکوکار به بانک امانات تجهیزات پزشکی استان اهداء شده که ارزش خدمات ارائه شده در این مدت بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۸۰میلیون ریال است.
وی خاطرنشان کرد:تا کنون ۶۹۸ نفر از خیرین و داوطلبان در تجهیز بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر مازندران مشارکت داشته‌اند.
منبع: روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران
بیشتر بخوانید
هلال‌احمر علت کندی عملیات اطفاء حریق بالگردها را در ارسباران تشریح کرد
آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید