Dina

باد شدید، باران و تگرگ در راه استان قزوین

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین درباره وزش باد شدید، رگبار باران و رعد و برق در استان هشدار داد. احتمال آبگرفتگی معابر و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، شکستن شاخه درختان و آسیب به تاسیسات سبک و سازه‌های موقت در برخی نقاط استان وجود دارد.
Dina

هشدار درباره کاهش محسوس دما در استان قزوین

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از کاهش محسوس دما در استان به ویژه در شهرستان‌های تاکستان و آوج خبرداد.وی ز کشاورزان و مدیران خواست: تمهیدات لازم را برای محافظت از محصولات کشاورزی داشته باشند.
Dina

ابلاغ دستورالعمل های احتیاطی فصل سرما

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از ابلاغ دستور العمل های احتیاطی آمادگی فصل سرما به دستگاه های اجرایی استان خبر داد و گفت: فصل بارش‌ها نزدیک است، مسئولین آماده‌ی اقدامات پیشگیرانه و مقابله باشند.
Dina

بازرسی از وضعیت پل‌ها و آبرو‌های استان قزوین

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: بازرسی وضعیت پل ها، رودخانه‌ها و تاسیسات آبی قبل از شروع بارش‌ها، در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار دارد. وی افزود: در سال ۹۸ با همکاری مدیریت بحران و دستگاه‌های ذیربط، این شعار به خوبی محقق و از وارد آمدن تلفات و خسارات عمده به حوزه‌های مختلف در استان جلوگیری شد که این امر با بازرسی و لایروبی بهنگام مسیل‌ها و آبرو‌های استان میسر گردید.
Dina

آتش سوزی در بوستان باراجین قزوین پیش از خسارات زیاد اطفاء شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: آتش سوزی در بوستان باراجین اتفاق افتاد پس از یک ساعت تلاش آتش نشانان اطفا شد و خسارات زیادی وارد نکرد. ادامه داد: پنج اکیپ آتش نشانی در این عملیات شرکت کردند و با موفقیت توانستند آتش را در کمترین زمان مهار کنند.
Dina

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از آتش سوزی در ۲۰ هکتار از باغات روستای آتان الموت شرقی خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از آتش سوزی در ۲۰ هکتار از باغات روستای آتان الموت شرقی خبر داد. وی افزود: آتش با کمک اهالی روستا، جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین وبسیجیان حوزه شهید حدادی و هلال احمر خاموش شد
Dina

شناسایی نقاط حادثه خیز دارای اولویت اصلاح هندسی در قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ۱۵نقطه حادثه خیز دارای اولویت اصلاح هندسی در سطح شهر قزوین شناسایی شده است. وی عنوان کرد: هدف از اجرای این پروژه کاهش تصادفات درون شهری قزوین و همچنین شناسایی و رفع تمام مشکلات این نقاط است.
Dina

آتش سوزی انبار ضایعات چوب در پارک صنعتی لیا

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از آتش گرفتن انبار ضایعات چوب در پارک صنعتی لیا خبر داد و گفت: آتش نشانان در حال مهار آتش هستند. وی افزود: با تلاش آتش نشانان، آتش کنترل شده، اما هنوز مهار نشده است.
Dina

لایروبی رودخانه‌ها نیاز به کار مطالعاتی ندارد/ قبل از آغاز فصل پاییز لایروبی ها انجام شود

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با توجه به سیلاب اخیر و شرایط خاص استان برای لایروبی رودخانه‌ها نیاز به کار مطالعاتی نیست. وی اضافه کرد: استان دارای ۱۵۷ رشته رودخانه است که ۴۷ رشته از آن در داخل شهر‌ها هستند و در این زمینه مشکلی نداریم چراکه شهرداری‌ها برای لایروبی آن‌ها اقدام می‌کنند.
Dina

همسویی دستگاه‌ها بهترین سنگر در مقابل بحران

مسؤولان استان قزوین معتقدند که بهترین راهکار برای پیش بینی و پیشگیری از خسارت‌های ناشی از بحران‌ها ایجاد یک هماهنگی و همسویی بین دستگاه‌های اجرایی است که در یک برنامه بلند مدت ۵۰ ساله محقق می‌شود.
1 2 3 79