کد خبر:86585
پ
Dina

بازرسی از وضعیت پل‌ها و آبرو‌های استان قزوین

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: بازرسی وضعیت پل ها، رودخانه‌ها و تاسیسات آبی قبل از شروع بارش‌ها، در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار دارد. وی افزود: در سال ۹۸ با همکاری مدیریت بحران و دستگاه‌های ذیربط، این شعار به خوبی محقق و از وارد آمدن تلفات و خسارات عمده به حوزه‌های مختلف در استان جلوگیری شد که این امر با بازرسی و لایروبی بهنگام مسیل‌ها و آبرو‌های استان میسر گردید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استان در حاشیه بازدید از آب بند بتنی و پل‌های روستای تاکند با اشاره به سیلاب سال جاری و سال‌های گذشته که در پی بارش‌های ناگهانی و شدید در سطح استان رخ داده و گا‌ها خسارات و تلفاتی نیز برجای گذاشته است، اظهار داشت: شعار مدیریت بحران نوین، پیشگیری است و برای تحقق آن باید اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه و احتیاطی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: در سال ۹۸ با همکاری مدیریت بحران و دستگاه‌های ذیربط، این شعار به خوبی محقق و از وارد آمدن تلفات و خسارات عمده به حوزه‌های مختلف در استان جلوگیری شد که این امر با بازرسی و لایروبی بهنگام مسیل‌ها و آبرو‌های استان میسر گردید.

مهدیخانی خاطرنشان کرد: دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های لازم به دستگاه‌ها ابلاغ شده است و عموم مردم نیز باید با جدی گرفتن هشدار‌ها و رعایت نکات ایمنی، در مدیریت موفق بحران‌ها مشارکت حداکثری داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بیشتر بخوانید
ترافیک، دغدغه اصلی در مواقع بحرانی است
آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید