کد خبر:86891
پ
Dina

صدور هشدار سطح زرد وضعیت جوی در استان ایلام

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از صدور هشدار سطح زرد وضعیت جوی در استان ایلام خبر داد و گفت: از فردا بارش برف و باران استان را فرا خواهد گرفت. وی افزود: درپی این هشدار، ورزش باد شدید، در نواحی سرد سیر و ارتفاعات و محورهای مواصلاتی شمال استان برف و در نواحی معتدل بارش باران و احتمال رعد و برق، مه، کاهش نسبی دما خواهیم داشت.

مجید بیگلریان در گفتگو با خبرنگار مهر از صدور «هشدار سطح زرد» خبر داد و بیان کرد: بنابر گزارش سازمان هواشناسی استان هوای استان از روز جمعه ۱۵ بهمن تا اواخر روز شنبه ۱۶ بهمن هوای استان برفی و بارانی می‌شود.

وی افزود: درپی این هشدار، ورزش باد شدید، در نواحی سرد سیر و ارتفاعات و محورهای مواصلاتی شمال استان برف و در نواحی معتدل بارش باران و احتمال رعد و برق، مه، کاهش نسبی دما خواهیم داشت.

بیگلریان اضافه کرد: این سامانه در کل استان به ویژه در نیمه شمالی و نیمه شرقی به صورت قوی‌تر فعال خواهد بود.

وی ضمن اعلام آماده باش به اعضای ستاد مدیریت بحران استان گفت: این سامانه مخاطراتی از جمله احتمال آبگرفتگی معابر و لغزندگی محورهای مواصلاتی و کاهش دید، اختلال در تردد وسایل نقلیه، احتمال آسیب به تأسیسات شهری و روستایی به علت افزایش سرعت باد، یخبندان پس از عبور سامانه و افزایش مصرف حامل‌های انرژی در پی خواهد.

 

منبع: مهر

بیشتر بخوانید
تلاش برای یافتن جوان ۲۱ ساله هلیلانی ادامه‌ دارد
آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید