Dina

نجات ۴ کوهنورد نهاوندی در برف و کولاک

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند توانستند طی یک عملیات جستجو و نجات چهار کوهنورد را در شرایط جوی نامناسب نجات داده و به آغوش خانواده باز گردانند.
Dina

آتش‌نشانی بانک اطلاعاتی مکان‌های پرخطر شهر همدان را تشکیل دهد

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان بر تشکیل بانک اطلاعاتی از اماکن نهادها، سازمان‌ها و مکان‌های خطرپذیر سطح شهر توسط سازمان آتش‌نشانی تأکید کرد. وی با تاکید بر اهمیت آموزش ضمن خدمت نیروهای آتش‌نشانی، اظهار کرد: باید با بکارگیری از تجربه و علم روز، افزایش ایمنی و کاهش خطر پذیری در شهرها را در برنامه داشته باشیم.
Dina

آب اداره‌های دولتی پر مصرف قطع می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: به ۱۰ سازمان دولتی پرمصرف این استان به علت رعایت نکردن الگوی مصرف اخطار قطعی آب داده شده است. وی افزود: با وجود ابلاغ این موضوع، اما میزان مصرف آب برخی از ادارات و سازمان‌ها بدون تغییر همانند ماه‌های گذشته بوده یا افزایش هم داشته است که برای ۱۰ سازمان پرمصرف اخطاریه قطع صادر شده است.
Dina

کاهش هزار درصدی آتش‌سوزی مراتع درهمدان

مدیرکل منابع طبیعی استان همدان به وضعیت آتش‌سوزی مراتع استان اشاره کرد و گفت: در سال‌ جاری با کاهش هزار درصدی آتش‌سوزی‌ در مراتع استان نسبت به سال قبل مواجه بوده‌ایم. وی تأکید کرد: البته تا قبل از سال ۹۵ آتش‌سوزی‌ها در سطح استان بیشتر از ۵۰۰ هکتار بود اما خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته توسط سازمان منابع طبیعی و جلسات متعددی که با سازمان‌های مدیریت بحران، محیط زیست، شهرداری، آتش‌نشانی، هلال احمر و هیئت کوهنوردی برگزار شد، آتش‌سوزی‌ها به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کرد.
Dina

احداث کانال فاضلاب ” پشت ناسیونال” ملایر از سیلاب‌های فصلی جلوگیری می‌کند

شهردار ملایر از احداث کانال فاضلاب پشت ناسیونال به‌منظور جلوگیری از بحران سیلاب‌های فصلی خبر داد و گفت: به همت شهرداری ملایر کانال فاضلاب پشت ناسیونال به طول ۷۵۰ متر از محل اعتبارات داخلی شهرداری در حال اجراست.
Dina

بیمار قلبی به کمک امداد هوایی هلال‌احمر استان همدان نجات یافت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همدان از نجات زن کوهنورد توسط تیم امداد کوهستان وامداد هوایی خبر داد. وی افزود: این مرکز پس از بررسی صحت حادثه، ۴ نفر از نجات گران تیم امدادونجات کوهستان را که در پایگاه کوهستانی میدان میشان مستقر بودند به منطقه اعزام کرد که این تیم با حضور در محل حادثه و انجام معاینات اولیه و گرفتن شرح‌حال مصدوم، گزارشی از وضعیت وی را که حاکی از درد ناحیه قفسه سینه، درد در ناحیه کتف چپ، بی‌حسی در ناحیه دست‌ها و پاها و صورت، ضعف عمومی بدن و حالت تهوع داشت ارائه کرد
Dina

پیگیری ارتقاء سطح مدیریت ۴ منطقه در همدان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: پیگیری ارتقاء سطح مدیریت چهار منطقه کوهستان الوند و غار سراب به اثر طبیعی ملی، تالاب شکار ممنوع آق‌گل و منطقه حفاظت شده خانگرمز به پناهگاه حیات وحش در دستور کار شورای عالی حفاظت محیط زیست قرار گرفت.
Dina

ششمین مانور شرکت برق همدان با حضور ۵۷ اکیپ انجام شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از ششمین اقدام سراسری و دومین اقدام فراگیر سال 1400 با محوریت عبور از پیک تابستان همزمان با سراسر کشور با حضور 57 اکیپ در استان همدان خبر داد.
Dina

دیدار مدیر کل هواشناسی همدان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

مدیر کل هواشناسی همدان گزارشی از وضعیت موجود این اداره کل و ادارات و ایستگاههای تابعه شهرستان‌ها به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارائه داد، وی ضمن ارائه گزارش از وضعیت موجود و برنامه های سال جاری اداره کل هواشناسی استان، ادارات و ایستگاه‌های تابعه آن، در خصوص اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی، درخواست افزایش اعتبارات عمرانی جهت بهبود و استاندارد سازی، پیگیری زیرساخت رادار هواشناسی همدان و همچنین افزایش اعتبارات هزینه ای مطالبی را ارائه داد.
Dina

اراضی محدوده سد گرین نهاوند تملک می شوند

فرماندار نهاوند گفت: به منظور تسریع در عملیات اجرایی سد گرین، اراضی محدوده سد گرین نهاوند تملک می شوند، گفت: آزادسازی معدن محدوده سد گرین نهاوند و اراضی محدوده این سد، به منظور تسریع در عملیات اجرایی در دستور کار قرار دارد.
1 2 3 4