کد خبر:79822
پ
Dina

بیمار قلبی به کمک امداد هوایی هلال‌احمر استان همدان نجات یافت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همدان از نجات زن کوهنورد توسط تیم امداد کوهستان وامداد هوایی خبر داد. وی افزود: این مرکز پس از بررسی صحت حادثه، ۴ نفر از نجات گران تیم امدادونجات کوهستان را که در پایگاه کوهستانی میدان میشان مستقر بودند به منطقه اعزام کرد که این تیم با حضور در محل حادثه و انجام معاینات اولیه و گرفتن شرح‌حال مصدوم، گزارشی از وضعیت وی را که حاکی از درد ناحیه قفسه سینه، درد در ناحیه کتف چپ، بی‌حسی در ناحیه دست‌ها و پاها و صورت، ضعف عمومی بدن و حالت تهوع داشت ارائه کرد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان همدان، حمید عرفی یگانه معاون امداد و نجات این جمعیت با تشریح چگونگی وقوع این حادثه، گزارشی در روز جمعه ۴ تیرماه مبنی بر بدحالی یک زن کوهنورد در منطقه چشمه ملک الوند به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان همدان ارسال شد.

وی افزود: این مرکز پس از بررسی صحت حادثه، ۴ نفر از نجات گران تیم امدادونجات کوهستان را که در پایگاه کوهستانی میدان میشان مستقر بودند به منطقه اعزام کرد که این تیم با حضور در محل حادثه و انجام معاینات اولیه و گرفتن شرح‌حال مصدوم، گزارشی از وضعیت وی را که حاکی از درد ناحیه قفسه سینه، درد در ناحیه کتف چپ، بی‌حسی در ناحیه دست‌ها و پاها و صورت، ضعف عمومی بدن و حالت تهوع داشت ارائه کرد.

 عرفی یگانه افزود: اقدامات لازم انجام و کار اکسیژن‌تراپی و کنترل علائم حیاتی انجام گرفت که با توجه به وضعیت اضطراری مصدوم، درخواست بالگرد برای اعزام فوری مصدوم به بیمارستان صورت گرفت.

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همدان اضافه کرد: با هماهنگی EOC و پیگیری این معاونت، در سریع‌ترین زمان ممکن بالگرد هلال‌احمر به محل اعزام شد و بیمار قلبی به بیمارستان منتقل شد.

عرفی یگانه با تشکر و قدردانی از زحمات اعضای گروه امداد و نجات کوهستان و نفرات تیم واکنش سریع، از هم استانی‌ها خواست با استفاده از شماره ۳ رقمی ۱۱۲ وقوع هرگونه حوادث مختلف را به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان همدان گزارش دهند

بیشتر بخوانید
مانور ساعت صفر در چهارمحال‌ و بختیاری اجرا شد

منبع: جمعیت هلال‌احمر استان همدان

آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید