Dina

زلزله ۳.۴دهم ریشتری حوالی بندرعباس خسارتی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت:زلزله ۳.۴دهم ریشتری صبح امروز در حوالی بندرعباس خسارت جانی و مالی درپی نداشت. وی افزود: براساس گزارش موسسه ژئو فیزیک تهران این زلزله در ساعت ۸ و۵۴ دقیقه در عمق ۱۷ کیلومتری زمین رخ داد.
Dina

حضور رئیس‌جمهور در منطقه زلزله‌زده گیشان بندرعباس

رئیس‌جمهور در دومین برنامه سرزده بازدیدهای خود در هرمزگان، پیش از ظهر امروز در منطقه زلزله زده گیشان از توابع بخش فین شهرستان بندرعباس حضور یافت. گیشان در ۲۳ آبان ۱۴۰۰ در اثر دو زلزله ۶.۳ و ۶.۴ ریشتری به طور کامل تخریب شد اما بنیاد مسکن به سرعت کار ساخت منازل مردم را پیگیری کرد و اکنون بسیاری از واحدهای مسکونی این روستا به پیشرفت بالای ۵۰ درصد رسیده و برخی از آنها نیز با تکمیل نهایی به مردم تحویل شده است.
Dina

ریزش سنگ تنها رخداد گزارش شده پس از زمین لرزه بندرعباس بود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: ریزش سنگ در مسیر بندرعباس به حاجی آباد حد فاصل ایست بازرسی شهید میرزایی تا روستای آب شیرین تنها رخداد گزار شده پس از وقوع زمین لرزه بوده است.
Dina

مردم منطقه زلزله‌زده هرمزگان ساختمان‌های خود را بازبینی‌کنند

بنیانگذار مقاوم‌سازی و مدیریت بحران در ایران، از مردم مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان درخواست کرد برای جلوگیری از ریزش ساختمان‌ها قبل از وقوع پس لرزه‌های احتمالی بعدی، حتما پایین ترین بخش ساختمان‌ها شامل سطوح، زیرزمین، پارکینگ و دیوارهای ساختمان‌ها را به دقت مورد بازبینی قرار دهند.
Dina

مدیرکل بحران هرمزگان: طوفان حاره‌ای ۱۵ میلیارد ریال خسارت زد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: طوفان حاره‌ای شاهین ۱۵ میلیارد ریال خسارت به شبکه توزیع برق این استان در شهرستان جاسک وارد کرد.
Dina

تردد قایق های صیادی تا عبور از بحران طوفان ممنوع است

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: تردد قایق های صیادی تا عبور از بحران طوفان ممنوع است. وی با اشاره به ضرورت آمادگی بندر شهیدحقانی تصریح کرد: مسؤولین ذیربط تدابیر لازم را جهت تردد شناورهای مسافربری در مسیر قشم و هرمز اتخاذ کنند و در صورت لزوم و نسبت به تعطیلی و جلوگیری از تردد شناورها اقدام کنند.
Dina

صدور هشدار سطح قرمز دریایی و نارنجی جوی در هرمزگان/ خودداری از تردد در حاشیه رودخانه ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از صدور هشدار سطح قرمز دریایی و نارنجی جوی در هرمزگان خبر داد. وی ادامه داد: هم استانی های عزیز با توجه به فعالیت توفان حاره ای در دریای عمان، طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری از هرگونه فعالیت دریایی در دریای عمان خودداری کنند.
Dina

بهره‌برداری از فاز یک “طرح نذر آب ۴” هلال‌احمر فارس در هرمزگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس اعلام کرد که فاز نخست برنامه «نذر آب ۴» این جمعیت در دهستان بیابان شهرستان سیریک واقع در استان هرمزگان امروز به بهره برداری رسید.
Dina

زلزله های کوخرد بستک هرمزگان خسارت جانی ومالی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زلزله های پی درپی بامداد یکشنبه در بخش کوخرد از توابع بستک این استان خسارت جانی ومالی در برنداشته است. وی ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع زلزله هابا هماهنگی فرماندار، عوامل ارزیابی به منطقه زلزله زده بستک اعزام شدند و نسبت به بررسی خسارت های احتمالی آن اقدام کردند و خوشبختانه خسارتی گزارش نشد.
Dina

بازدید رئیس حوزه ریاست و معاون امور بین‌الملل هلال‌احمر از روند اجرای “نذر آب۴” در هرمزگان

رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال‌احمر و معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت در سفر به استان هرمزگان و بازدید از روند اجرای طرح ملی نذر آب ۴ در شهرستان سیریک با فرماندار شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند. وی ابراز امیدواری کرد که با ادامه اقدامات انجام شده در طرح نذر آب، نیاز آبی مردم منطقه کاملا مرتفع شود و شاهد مشکل بی آبی نباشیم‌.
1 2 3 7