کد خبر:86717
پ
Dina

تردد قایق های صیادی تا عبور از بحران طوفان ممنوع است

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: تردد قایق های صیادی تا عبور از بحران طوفان ممنوع است. وی با اشاره به ضرورت آمادگی بندر شهیدحقانی تصریح کرد: مسؤولین ذیربط تدابیر لازم را جهت تردد شناورهای مسافربری در مسیر قشم و هرمز اتخاذ کنند و در صورت لزوم و نسبت به تعطیلی و جلوگیری از تردد شناورها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیزالله کناری در جلسه فوق العاده مدیریت بحران از آمادگی کلیه دستگاه های عضوستاد پیشگیری، هماهنگی وفرماندهی پاسخ به بحران شهرستان بندرعباس خبر داد و اظهار کرد: تردد قایق های صیادی به سمت دریای عمان تا عبور طوفان حاره ای دریای عرب ممنوع است.

وی با اشاره به ضرورت آمادگی بندر شهیدحقانی تصریح کرد: مسؤولین ذیربط تدابیر لازم را جهت تردد شناورهای مسافربری در مسیر قشم و هرمز اتخاذ کنند و در صورت لزوم و نسبت به تعطیلی و جلوگیری از تردد شناورها اقدام کنند.

فرماندار بندرعباس بیان داشت: تمام دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان با توجه به اعلام وضعیت قرمز دریایی وهشدار سطح نارنجی با آمادگی کامل، تمهیدات و پیش بینی های لازم جهت بسیج منابع و امکانات، تجهیزات و ماشین آلات عمرانی داشته باشند.

کناری گفت: صنایع غرب وشرکت‌های گازی منطقه نیز ضمن آماده باش کامل، در صورت نیاز نسبت به هماهنگی امکانات وماشین آلات جهت امداد رسانی اقدام کنند.

منبع: مهر

بیشتر بخوانید
فرماندار میانه: مشکل کمبود آب در اولویت مدیریت بحران باشد
آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید