Dina

تصادف زنجیره ای ٢٠ خودرو در اتوبان حکیم شرق/ مصدومیت ۷ نفر

سرپرست مرکز اورژانس تهران از تصادف زنجیره ای حدود ٢٠ خودرو در اتوبان حکیم شرق خبر داد. وی ادامه داد: با توجه به حساسیت حادثه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند
Dina

نشست فصلی زمستانه ستاد مدیریت بحران برگزار شد

نشست فصلی زمستانه ستاد مدیریت بحران منطقه 7 با محوریت ارائه گزارش اقدامات اجرا شده درسال جاری و بررسی مشکلات و چالش های موجود با حضور شهردار، معاونین منطقه و جمعی از نمایندگان سازمان‌ها و ادارات تخصصی عضو ستاد در منطقه 7 برگزار شد.
Dina

تصمیمات جدید ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران

نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران با حضور سازمان‌ها و نهادهای عضو این ستاد در سالن مرکز فرماندهی شهر تهران برگزار شد و با توجه به روند صعودی ابتلا به سویه جدید کرونا در شهرها و لزوم رعایت بیش از پیش شیوه نامه‌های بهداشتی تصمیماتی برای مقابله و کنترل شیوع این بیماری در تهران اتخاذ شد.
Dina

اعزام ۲ تیم عملیاتی مدیریت بحران استان تهران به قزوین

مدیرکل مدیریت بحران استاندار تهران: عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع حادثه مهیب آتش سوزی در چرم شهر قزوین اظهار داشت: به محض وقوع حادثه در شهرک صنعتی چرمشهر در بویین زهرا در استان قزوین دو تیم عملیاتی اطفای حریق به این استان اعزام شد.
Dina

تشریح جزئیات برنامه مدیریت بحران برای ایمن‌سازی ساختمان‌های پایتخت

مشاور سازمان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برای ایمنی ساختمان‌های تهران گفت: قطعا سازمان پیگیری‌هایی در مورد وضعیت ساختمان‌های شهر تهران و ایمنی آنها خواهد داشت و مدیریت شهری نیز در این خصوص طرح ها و مصوباتی را ارائه خواهد کرد تا بتوان ایمنی ساختمان ها در تهران و به خصوص ساختمان های بلندمرتبه و نیز ساختمان های قدیمی و اماکن تجمعی تامین شود. البته یکسری اقدامات نیز انجام شده است
Dina

بازدید ایمنی بیش از ۵۰۰ مرکز درمانی پایتخت/ لزوم ورود وزارت بهداشت به ایمنی مراکز درمانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به ایمنی در مراکز درمانی گفت:‌ از بیش از۵۰۰ ساختمان مرتبط با مراکز درمانی بازدید شده است و اصول ایمنی دریافت کردند. وضعیت تعدادی از این ساختمان ها بسیار اضطراری است.
Dina

استقبال شهروندان از واکسیناسیون مراکز خودرویی

شهروندان تهرانی از انجام واکسیناسیون مراکز خودرویی تزریق واکسن استقبال کردند. آمار تجمیعی واکسیناسیون چهار مرکز جدید خودرویی که از اول مهرماه در قالب پویش جهادی تزریق 300 هزار دز واکسن کرونا از سوی شهرداری تهران فعال شده اند نشان می دهد که تا پایان روز جمعه 9 مهرماه بیش از 3 هزار و 79 نفر از شهروندان جهت واکسیناسیون به این مراکز مراجعه کرده اند.
Dina

آمادگی آتش‌نشانی تهران در فصل پاییز/ خریداری ۱۰۰ پمپ آب برای شرایط بحرانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به آمادگی همه جانبه آتش‌نشانی در فصل پاییز،گفت: در چند سال اخیر بیش از ۱۰۰ پمپ آب توسط سازمان آتش‌نشانی برای شرایط بحرانی خریداری شده است.
Dina

بهره برداری از مراکز و امکانات جدید واکسیناسیون شهرداری تهران

ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران تشکیل و مقرر شد مراکز جدید واکسیناسیون شهرداری تهران در قالب 13 مرکز ثابت، 3 مرکز خودرویی و 10 مرکز سیار روز پنج شنبه اول مهرماه با حضور شهردار تهران مورد بهره برداری قرار گیرد
Dina

تانکرهای سوخت شهران چقدر خطرناک است؟

انبار نفت شهران محل ذخیره میلیون‌ها لیتر سوخت در دل محله‌ای واقع در شمال غربی تهران است که طی سال های اخیر حساسیت های بسیاری در خصوص وضعیت ایمنی شهروندان ایجاد کرد این مجموعه در زمان تاسیس کیلومترها از محدوده مسکونی شهر فاصله داشت اما امروزه تانکرهای سوخت از بیخ گوش شهروندان رد می شود
1 2 3 49