کد خبر:86869
پ
Dina

اعزام ۲ تیم عملیاتی مدیریت بحران استان تهران به قزوین

مدیرکل مدیریت بحران استاندار تهران: عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع حادثه مهیب آتش سوزی در چرم شهر قزوین اظهار داشت: به محض وقوع حادثه در شهرک صنعتی چرمشهر در بویین زهرا در استان قزوین دو تیم عملیاتی اطفای حریق به این استان اعزام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور درجاتی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع حادثه مهیب آتش سوزی در چرم شهر قزوین اظهار داشت: به محض وقوع حادثه در شهرک صنعتی چرمشهر در بویین زهرا در استان قزوین دو تیم عملیاتی اطفای حریق به این استان اعزام شد.

درجاتی افزود: تیم اعزامی متشکل از ۱۰ نفر از امدادگران و و سه دستگاه کامیون آتش نشانی از شهرداری صفادشت در شهرستان ملارد بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استاندار تهران عنوان داشت: در حال حاضر تمامی شهرداری‌های غرب استان تهران برای امداد رسانی و اعزام به استان قزوین در آماده باش کامل هستند.

بر اساس این گزارش صبح امروز پنجشنبه ۲۳ دی ماه یک شرکت چرم سازی در بویین زهرا دچار حریق گسترده شدکه در این حادثه چندین خودرو به طور کامل سوخته و ۳ نفر مفقود شده بودند.

گفتنی است که متأسفانه علت ۹۵ درصد آتش سوزی واحدهای صنعتی در استان قزوین براثر عدم رعایت نکات ایمنی و یا عامل انسانی اعلام شده است.

 

منبع: خبربان

بیشتر بخوانید
تصمیمات ستاد مدیریت بحران ایلام برای کاهش مشکلات آب و برق
آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید