کد خبر:86882
پ
Dina

نشست فصلی زمستانه ستاد مدیریت بحران برگزار شد

نشست فصلی زمستانه ستاد مدیریت بحران منطقه ۷ با محوریت ارائه گزارش اقدامات اجرا شده درسال جاری و بررسی مشکلات و چالش های موجود با حضور شهردار، معاونین منطقه و جمعی از نمایندگان سازمان‌ها و ادارات تخصصی عضو ستاد در منطقه ۷ برگزار شد.

به گزارش پرسون، در جریان این نشست نمایندگان سازمان ها و ادارات تخصصی عضو ستاد به ارائه گزارش اقدامات انجام شده از سوی آنها پرداختند و در خواست های خود برای هماهنگی و همکاری بین سازمانی و مدیریت مطلوب تر شهر را مطرح کردند.

در حاشیه این نشست نصراله آبادیان شهردار منطقه ۷ ضمن تاکید بر هماهنگی و همکاری میان بخشی، گفت: با ایجاد حس همکاری و مشارکت قادر خواهیم بود بخش بزرگی از مشکلات و درخواست ها را مرتفع کنیم از همین رو از تمامی مدیران شهری این انتظار را داریم که با تمام توان خود در مسیر حل مشکلات و ارتقاء رضایت شهروندان گام بردارند.

نصراله آبادیان در ادامه یادآور شد: لایروبی و پاکسازی انهار مشرف به حوضچه و کانال ها، پاکسازی حوضچه ها، ترمیم و مرمت تله های زباله گیر حوضچه ها، استقرار عوامل ثابت کارگری در زمان بارش های برف و باران، انتقال مازاد لجن و ضایعات از حوضچه ها، پاکسازی ، لایروبی ، رسوب برداری زیر پل ها فلزی بتونی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با سیلاب احتمالی تنها بخشی از اقدامات اجرا شده از سوی این منطقه برای مقابله با شرایط اضطرار و بحران بوده است.
شهردار منطقه ۷ در پایان گفت: با توجه به وضعیت شکننده و گسترش سویه جدید کرونا در کشور، ما با استفاده از تمام پتانسیل های موجود و همچنین تداوم ارائه خدمات واکسیناسیون در سطح منطقه در تلاشیم تا بتوانیم سهم هرچند کوچک در کاهش آمار مبتلایان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید
پس لرزه‌ها، خسارت واحدهای آسیب دیده خراسان شمالی را افزایش داد

 

منبع: پرسون

آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید