Dina

جستجو برای یافتن صیادان مفقود شده در عسلویه

فرماندار عسلویه گفت: جستجو برای نجات جان صیادان مفقود شده در این شهرستان ادامه دارد. وی اضافه کرد: روز گذشته شناورهای ناجیان اداره بنادر عسلویه و دیر و بالگرد شرکت نفت به موقعیت گفته شده صیادان اعزام شده‌اند که متأسفانه موردی یافت نشد.
Dina

کنترل و پایش رودخانه‌های استان بوشهر پیش از فصل سیلاب

مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر گفت: تمامی رودخانه‌های استان به منظور ایجاد شرایط مناسب و افزایش ضریب آبگذری پیش از فصل سیلاب پایش می‌شوند. ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه باعث کاهش ظرفیت آبگذری و در نتیجه عدم عبور ایمن سیلاب می‌شود. این اتفاق موجب آبگرفتگی و بالا آمدن آب مناطق تحت ساخت و ساز غیرمجاز خواهد شد. این اتفاق به ویژه در مقاطع شهری و مراکز جمعیتی موجب افزایش خسارات سیلاب و متضرر شدن همه‌ی شهروندان می‌شود.
Dina

استان بوشهر به ۱۷ پایگاه اورژانس نیاز دارد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر گفت: هم اکنون از ۴۱ پایگاه اورژانس مورد نیاز و مصوب برنامه ششم توسعه در این استان ۲۴ پایگاه راه‌اندازی و ایجاد ۱۷ پایگاه دیگر نیاز است.
Dina

خشکسالی ۷۰میلیارد تومان به عشایر استان بوشهر خسارت وارد کرد

مدیر امور عشایر استان بوشهر گفت: با کاهش ۵۳.۳درصدی بارش‌ها در سال آبی زراعی جاری و وقوع خشکسالی ۷۰ میلیارد تومان به مراتع عشایری ییلاقی و قشلاقی این استان خسارت وارد شده‌است.
Dina

رهاسازی مرد غرق شده در اسکله جلالی بوشهر

رئیس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان بوشهر: با اعلام مرکز پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان ، در ساعت ۷:۱۹ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۲ مبنی بر غرق شدن مرد ۴۸ ساله در اسکله جلالی شهر بوشهر ،بلافاصله تیم عملیات پایگاه امداد و نجات ساحلی جلالی (شهید بشکوه) جهت ارزیابی به محل حادثه اعزام شدند.
Dina

اعزام اعضای خانه‌هلال بوشهر به مناطق زلزله‌زده

ساعتی پیش زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر در عمق ۱۱ کیلومتری زمین حوالی مرز استان فارس و بوشهر به وقوع پیوست. در اولین لحظات وقوع این زمین لرزه تیم های ارزیاب به تعداد ۴ تیم و اعضای خانه‌های هلال روستاها و شهرهای نزدیک به مناطق متاثر از زلزله اعزام شدند.
Dina

خاموشی موقت نیروگاه اتمی بوشهر به دلیل نقص فنی

نیروگاه اتمی بوشهر به دلیل نقص فنی به طور موقت خاموش و از شبکه سراسری برق خارج شده است. به دنبال بروز نقص فنی در نیروگاه بوشهر و پس از اطلاع قبلی یک روزه به وزارت نیرو، این نیروگاه بطور موقت خاموش و از شبکه سراسری برق خارج شد.بدیهی است پس از رفع نقص فنی و ظرف چند روز آینده این نیروگاه مجددا به شبکه سراسری برق خواهد پیوست."
Dina

زلزله صبحگاهی در برازجان

ساعتی پیش زلزله ۳.۸ ریشتری شهر برازجان واقع در شهرستان دشتستان استان بوشهر را لرزاند. موقعیت این زمین لرزه صبحگاهی در ۱۳ کیلومتری شهر برازجان، ۲۰ کیلومتری شهر وحدتیه و ۲۲ کیلومتری شهر سعدآباد بوده است.
Dina

شناسایی روستاهای در معرض خطر حوادث طبیعی استان بوشهر

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: شناسایی روستاهای در معرض خطر مخاطرات استان بوشهر صورت گرفته است. وی اظهار داشت: تیمی از کارشناسان پژوهشکده سوانح طبیعی کشور از روستاهای در معرض خطر مخاطرات طبیعی استان بوشهر بازدید کردند.
Dina

بندر گناوه لرزید

زلزله ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر بندر گناوه را لرزاند. مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه ۴.۱ ریشتری در مرز خلیج فارس و بوشهر - حوالی بندر گناوه استان بوشهر و در ساعت ۰۶:۴۷:۱۴ رخ داد.
1 2 3 9