کد خبر:83931
پ
Dina

اعزام اعضای خانه‌هلال بوشهر به مناطق زلزله‌زده

ساعتی پیش زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر در عمق ۱۱ کیلومتری زمین حوالی مرز استان فارس و بوشهر به وقوع پیوست. در اولین لحظات وقوع این زمین لرزه تیم های ارزیاب به تعداد ۴ تیم و اعضای خانه‌های هلال روستاها و شهرهای نزدیک به مناطق متاثر از زلزله اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر،غلامرضا حاحیانی، مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت:کانون وقوع زلزله حوالی شهرستان خشت از توابع استان فارس و مرز بوشهر رخ داد و شدت آن به حدی بود که در شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان نیز احساس شده است.

حاجیان گفت: در اولین لحظات وقوع این زمین لرزه تیم های ارزیاب به تعداد ۴ تیم و اعضای خانه‌های هلال روستاها و شهرهای نزدیک به مناطق متاثر از زلزله اعزام شدند.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد:گزارش تیم های ارزیاب اعزامی و همچنین استعلام از خانه های هلال و  دهیاران منطقه، حاکی از این است که خوشبختانه این زمین لرزه خسارات جانی و مالی نداشته است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش تیم های عملیاتی این جمعیت خبر داد و از مردم خواست آرامش خود را حفظ کرده و از رفتن به مناطق پرخطر پرهیز کنند.

 

منبع: جمعیت هلال احمر استان بوشهر

بیشتر بخوانید
نجات جان دو کوهنورد در دو منطقه از کوه دنا
آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید