Dina

صدور هشدار سطح زرد وضعیت جوی در استان ایلام

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از صدور هشدار سطح زرد وضعیت جوی در استان ایلام خبر داد و گفت: از فردا بارش برف و باران استان را فرا خواهد گرفت. وی افزود: درپی این هشدار، ورزش باد شدید، در نواحی سرد سیر و ارتفاعات و محورهای مواصلاتی شمال استان برف و در نواحی معتدل بارش باران و احتمال رعد و برق، مه، کاهش نسبی دما خواهیم داشت.
Dina

آماده باش نیروهای امدادی در پی زلزله مورموری آبدانان

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از آماده باش نیروهای امدادی در منطقه زلزله زده مورموری شهرستان آبدانان در پی وقوع زمین لرزه خبر داد. وی افزود: این زمین لرزه در موقعیت ۳۲:۶۹ شمالی و ۴۷:۶۶ شرقی و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.
Dina

مسئولان سد سیمره به تعهدات خود در قبال روستای «تلخاب» عمل کنند

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام با اشاره به اینکه مسئولان سد سیمره به تعهدات خود در قبال روستای «تلخاب» عمل کنند، گفت: این موضوع باید تعیین تکلیف فوری شود.
Dina

برگزاری رزمایش مدیریت شرایط اضطراری در پالایشگاه گاز ایلام

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت پالایش گاز ایلام گفت: رزمایش سطح ۲ مدیریت شرایط اضطراری و پدافند غیر عامل با موضوع " انتشار ابر گازی در اثر نشت گاز مایع از پایین برج دی اتانایزر" برگزار شد. ی با بیان اینکه برگزاری این گونه رزمایش ها باعث آمادگی بیشتر در مقابل حوادث احتمالی می شود، اظهار داشت: با توجه به تهدات موجود و بر اساس مطالعات صورت گرفته در زمینه پدافند غیرعامل و مدیریت شرایط اضطراری در شرکت پالایش گاز ایلام، یکی از محتمل ترین حوادث فرآیندی، خطر نشت گاز از ظروف تحت فشار است.
Dina

خبر خوش مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام برای کشاورزان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از امهال تسهیلات خسارات‌دیدگان بخش کشاورزی استان در سال ۹۹-۴۰۰ به مدت ۳ سال خبر داد. وی از ابلاغ تصویب نامه هیئت وزیران به دستگاه های اجرایی درخصوص کمک به آسیب دیدگان بخش کشاورزی ناشی از خشکسالی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیئت محترم وزیران در جلسه مورخ ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ کارگروه موضوع بند (خ) ماده (۳۳) قانون موظف است در شهرستان هایی که در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تحت تاثیر خشکسالی قرار گرفته است و توسط سازمان مدیریت بحران کشور اعلام گردیده مشمولان واجد بهره‌مندی از امهال تسهیلات موضوع این تصویب نامه را به بانک های عامل معرفی کند.
Dina

زلزله چهار ریشتری دهلران ایلام را لرزاند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: زلزله‌ای به قدرت چهار درجه در مقیاس ریشتر ساعت ۱۵:۰۳ دقیقه در ۱۷ کیلومتری شهر دهلران در جنوب ایلام رخ داد.
Dina

۶۴ میلیارد تومان برای رفع مشکل آبی در ایلام اختصاص یافت

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: به تازگی ۶۴ میلیارد تومان برای رفع مشکل آبی در ایلام اختصاص یافته است. وی در ادامه خواستار تجهیز مراکز درمانی و خدماتی به ژنراتور شد و اظهار کرد: همچنین مراکز مذکور بایست مجهز به فیدر اضافی برق شوند تا در شرایط اضطراری مشکل قطعی برق نداشته باشند.
Dina

تصمیمات ستاد مدیریت بحران ایلام برای کاهش مشکلات آب و برق

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام، تصمیمات ستاد مدیریت بحران استان ایلام برای کاهش مشکلات آب و برق را تشریح کرد. وی با اشاره به اینکه لیست تانکرهای موجود در ادارات استان برای آبرسانی به عشایر تهیه و ملزم به همکاری شده‌اند، افزود: مقرر شده تا حد امکان از اعمال خاموشی‌ها بر مناطق گرمسیری در ساعات اوج گرما جلوگیری شود.
Dina

محمد رحیمی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام شد

طی حکمی از سوی استاندار ایلام "محمد رحیمی" بعنوان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری منصوب شد. در بخشی از حکم محمد نوذری استاندار ایلام آمده است: نظر به تعهد، تجارب و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام منصوب می‌شوید.
Dina

مدیریت بحران یعنی اینکه از حوادث جا نمانیم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: اگر مولفه‌ها و ملاحضات مدیریت بحران را در کار مدیریتی خود دخیل نکنیم، دیری نخواهد پائید که در حوادث و اتفاقات دنبال مقصران بیرونی خواهیم گشت. وی با بیان اینکه اینجا باید قانون و الزام در مسئولیت پذیری و پاسخگویی و بازدارندگی قوی درصورت عدم اجرای صحیح قوانین حاکم باشد، گفت: همه دستگاه های موضوع ماده ۲ قانون مدیریت بحران در وهله اول مدیر بحران مجموعه تحت تصدی هستند و بایست در امور پیش روی با هوشمندی اصل پیش بینی، پیشگیری و ورود به موقع به حوادث و بحران را در کار مدیریتی خود اعمال کنند تا در حین مشکلات دچار اصل غافلگیری نشوند.
1 2 3 47