Dina

هیولای طوفان‌های نمکی دریاچه ارومیه بیدار می‌شود؟

خشک شدن دریاچه ارومیه یک مشکل زیست محیطی است و با فعال شدن کانون‌های ریزگردها، بار دیگر طوفان‌های نمکی سلامت میلیون‌ها نفر را به خطر خواهد انداخت و به همین دلیل است که خشک شدن آن یک تهدید زیست محیطی بین المللی محسوب می‌شود.
Dina

تسریع عملیات راهداری پیش از اتمام فصل عمران در مهاباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: به منظور حفاظت از ابنیه‌های فنی و جلوگیری از قطع شدن شبکه راه های اصلی و فرعی، عملیات راهداری قبل از فصل عمران در این شهرستان آغاز شد.
Dina

پنج فروند شناور در خور بندر گناوه آتش گرفت

فرماندار گناوه گفت: ۵ فروند شناور در خور(حوضچه) این بندر طعمه حریق شدند و از بین رفتند. وی اظهارداشت: در این حادثه ۵ شناور طعمه حریق شدند که ۴ شناور آن حامل کالای تجاری و ملوانی کامل از بین رفت و یک شناور نیز بدون محموله بود.
Dina

سیل و تگرگ ۱۰۰ میلیارد تومان به آذربایجان غربی خسارت زد

 مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی از خسارت ۱۰۰ میلیارد تومانی سیل و تگرگ طی هفته گذشته در ۴ شهرستان استان خبر داد. وی ادامه داد: خسارت وارده در اراضی باغی در برخی روستاها تا ۸۰ درصد تخمین زده شده و برآورد ارزش ریالی میزان خسارت وارده در حال بررسی و ارزیابی است.
Dina

سیل و تگرگ به ۱۷ روستای آذربایجان غربی خسارت وارد کرد

 مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: بارش تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی و ابنیه ۱۷ روستای ۲ شهرستان ارومیه وخوی خسارت زد. وی ادامه داد: در پی این بارش تگرگ و جاری شدن سیل در بخش صفائیه خوی و بخش کشاورزی و ابنیه، پنج روستای این بخش ۱۰ میلیارد تومان دچار خسارت شدند.
Dina

وقوع سه زمین لرزه در آذربایجان غربی

با وقوع سه زمین لرزه درجنوب آذربایجان غربی مدیر کل بحران استان از مردم خواست تا شب را با هوشیاری سپری کنند.
Dina

وضعیت در شهرستان زلزله‌زده نقده به شرایط عادی بازگشته است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی گفت: وضعیت در منطقه زلزله‌زده نقده به شرایط عادی بازگشته است. وی در خصوص خسارت های زمین لرزه ها در نقده اظهار کرد: خوشبختانه زمین لرزه های فوق تلفات جانی در پی نداشت و خسارات مالی نیز طبق گزارشات اولیه کارشناسان بنیاد مسکن بسیار جزئی و در حد ترک خوردگی است. 
Dina

بازدید رئیس سازمان مدیریت بحران از مناطق زلزله زده قطور خوی:ساخت ۵۷ درصد واحدهای مسکونی زلزله زده قطور

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در حاشیه سفر به هفته گذشته به منطقه قطور، گفت: از مجموع چهار هزار و ۵۰۰ واحد نیازمند بازسازی در قطور، ۲ هزار و ۵۵۰ واحد به اتمام رسیده و مابقی نیز در مراحل نهایی خود قرار دارد.
Dina

۳ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای مدیریت تنش آبی در بخش آب شرب تخصیص یافت

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: 3 هزار و 220 میلیارد تومان از محل ماده 10 و 12 برای مدیریت تنش آبی در بخش آب شرب در نظر گرفته شده است.
Dina

عصر دیروز؛ نجار وارد استان آذربایجان غربی شد/ شرکت در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به منظور بازدید و ارزیابی پروژه های مدیریت بحران و شرکت در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران عصر دیروز وارد ارومیه شد.
1 2 3 60