کد خبر:86461
پ
Dina

تسریع عملیات راهداری پیش از اتمام فصل عمران در مهاباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: به منظور حفاظت از ابنیه‌های فنی و جلوگیری از قطع شدن شبکه راه های اصلی و فرعی، عملیات راهداری قبل از فصل عمران در این شهرستان آغاز شد.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: عملیات تسطیح، خاکبرداری، تعریض، زیرسازی و حذف نقاط حادثه‌خیز با سرعت بیشتری قبل از اتمام فصل عمران و بارندگی توسط راهداری مهاباد در سطح راه‌های روستایی این شهرستان در حال انجام است.

خادمی افزود: به منظور حفاظت از ابنیه‌های فنی و جلوگیری از قطع شدن شبکه راه های اصلی و فرعی پل گاومیشان و آبشستگی برید پائین دست ترمیم و مجددا بازسازی شد.

این مقام مسئول اذعان کرد: این اقدام جهت تنظیم بستر رودخانه در قالب راهداری دوره ای قبل از شروع بارش های پاییزی و جاری شدن سیل پاکسازی و دریواسیون صورت گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد همچنین بیان کرد: روستاهای گاومیشان، کل تپه، میرسه، آمید، کیسلان بخش خلیفان جزو روستاهای سخت گذر بوده و عملیات راهداری قبل از وقوع بحران هر ساله در این روستا صورت می گیرد.

 

منبع: بشگاه خبرنگاران جوان

بیشتر بخوانید
ضرب الاجل فرماندار مهاباد به دستگاه های اجرایی شهرستان
آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید