کد خبر:53789
پ
۴۶۴

افتتاح ۱۳ خانه طرح ملی یاس در استان مرکزی

مجید مومنی، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی بابیان اینکه طرح یاس با هدف ارائه آموزش‌های امداد و نجات به مددجویان با مشارکت هلال احمر در استان اجرا می‌شود گفت: هم‌زمان با سراسر کشور ۱۳ خانه طرح ملی یاس در استان مرکزی با همکاری جمعیت هلال‌احمر استان افتتاح شد.

هم‌زمان با سراسر کشور۱۳ خانه طرح ملی یاس در استان مرکزی با همکاری جمعیت هلال‌احمر استان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مجید مومنی، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی بابیان اینکه طرح یاس با هدف ارائه آموزش‌های امداد و نجات به مددجویان با مشارکت هلال احمر در استان اجرا می‌شود گفت: هم‌زمان با سراسر کشور۱۳ خانه طرح ملی یاس در استان مرکزی با همکاری جمعیت هلال‌احمر استان افتتاح شد.

وی افزود: در این طرح دختران خانواده‌های تحت حمایت با آموزش امدادگری و مدیریت بحران، می‌توانند علاوه بر تقویت حس ارزشمندی اجتماعی، برای کمک در بحران‌ها بسیار موثر واقع شوند.

وی افزود: این دختران تاکنون ۷۰ ساعت در دو بخش تئوری و عملی با هدف شیوه‌های مواجه با بحران‌ها و بلایای طبیعی توسط مربیان کارآزموده هلال احمر آموزش دیدند.

مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه گفت: خانه‌های مدیریت بحران هلال زمینه خوبی برای آموزش‌های بهداشت و سلامت و همچنین ارائه مشاوره‌های فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی به افراد است تا شاهد کاهش آمار آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق باشیم.

وی خاطر نشان کرد: توسعه این مراکز در سراسر استان از برنامه‌های آتی کمیته امداد استان مرکزی است.

شایان ذکر است، مراسم افتتاح ۱۳ خانه طرح ملی یاس با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی  همزمان با افتتاح تعداد ۳۰۰ خانه طرح ملی یاس در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد.

بیشتر بخوانید
لزوم تسریع در اتمام طرح های امداد و نجات استان ایلام

منبع: کمیته امداد

آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید