کد خبر:48464
پ
Dina

هلال احمر امسال در حوزه امداد و نجات دو رکورد جدید ثبت کرد

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: امسال در حوزه امداد و نجات دو رکورد جدید کسب کردیم در انفجار بیروت، کمتر از ۲۴ ساعت تیم امدادی به لبنان اعزام و بیمارستان صحرایی برپا شد و در زلزله سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد کمتر از یک ساعت تیم‌های امدادی به منطقه رسیدند.

کریم همتی روز سه شنبه در آیین افتتاح نخستین خط تولید قطعات ست دیالیز در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران وابسته به سازمان تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر اظهار داشت: هلال احمر باید کار یونیک انجام دهد یا کار با کیفیت و بدون نقص تولید کند تا در بازار رقابتی هم حرفی برای گفتن داشته باشیم، این موضوعی است که به رئیس سازمان تدارکات پزشکی تاکید می‌کنم در کنار پاک دستی تولید محصولات یونیک و با کیفیت را مدنظر قرار داشته باشند.

وی اضافه کرد: باید تولیدات بیشتری داشته باشیم، به این معنی که سهم خودمان را در بازار افزایش دهیم که بخشی از آن به ایده پردازی و سرمایه گذاری برمی گردد، تولیداتی از قبل داشتیم که به لحاظ کیفی و کمی باید آن را ارتقا دهیم و نام خوب سها را بهتر و بیشتر از قبل ببینیم.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ما باید بتوانیم کارهای خاص در کشور انجام دهیم، ما به دنبال امتیاز و سود نیستیم بلکه هدف رفع مشکلات مردم است، به همین منظور باید صف را تقویت کنیم تا دیگر بخش ها هم با همین روند تقویت شده و تولیدات بیشتری رقم بخورد.

وی افزود: یکی از معدود شرکت‌های کشور با چرخه تولید و پخش را به صورت همزمان در اختیار دارد، به همین منظور باید بخش های مختلف تولید و توزیع محصولات درمانی از جمله شرکت سها را ارتقا داده و تقویت کنیم. ارتباط خوب میان معاونت درمان و سازمان تدارکات پزشکی می‌تواند به انجام این روند به بهترین شکل کمک کند، ما هم از این همگرایی حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید
توزیع اقلام امدادی در سی‌سخت با تامین امنیت کامل انجام می شود

علیرضا عسکری رئیس سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر نیز در مراسم افتتاح نخستین خط تولید قطعات ست دیالیز گفت: تولید برخی محصولات یونیک است، شاید به لحاظ اقتصادی کمتر کسی به فکر تولید محصولات دیالیز برای بیماران بیفتد، اما مفتخریم بگوییم که با تولید ست دیالیز وابستگی خود به خارج از کشور را کم کرده ایم.

وی توضیح داد: با حمایت های دکتر همتی رئیس جمعیت هلال احمر دو اتفاق خوب تا پایان سال هم خواهد افتاد؛ وارد کردن دستگاه دیالیز و اضافه کردن محصولات جدید به سبد تولید سازمان تدارکات پزشکی که با این دو اتفاق خوب وابستگی‌مان به خارج از کشور کاهش خواهد یافت.

 

منبع: ایرنا

آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید