Dina

مقابله با سنبل آبی در دستور کار شورای پدافندغیرعامل آستارا قرار گرفت

سرپرست فرمانداری آستارا گفت: رشد گیاه مهاجم سنبل آبی در آبگیر بلوار سفیر امید تهدیدزیست محیطی است و دستگاه‌های عضو شورای پدافند غیرعامل به سرعت به جمع‌آوری آن اقدام کنند.
Dina

۱۰ کپسول اکسیژن و ۱۲۵ مانومتر به هلال احمر قم اهدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: خیرین قمی ۱۰ کپسول اکسیژن ۲۰ لیتری و ۱۲۵ مانومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال در قالب طرح نذر نفس به بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر استان اهدا کردند. وی با بیان اینکه تجهیزات پزشکی متنوعی در راستای نیاز مردم در این بانک موجود است، گفت: این بانک شامل تجهیزاتی همچون تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، ساکشن، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن‌ساز و فیزیوتراپی و اقلام دیگر است که تمام این وسایل به صورت رایگان و امانی به مدت یک ماه در اختیار مراجعین و بیماران نیازمند قرار می‌گیرد.
Dina

خشکسالی ۲۱ هزار میلیارد ریال خسارت به زراعت قم وارد کرد

رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی قم گفت: مبلغ برآورد اولیه خسارت زراعی در استان بر اثر خشکسالی و تنش دمایی بالغ بر ۲۱ هزار میلیارد ریال می‌باشد و همچنین این مساله بر مراتع اثرات منفی خود را داشته وتامین علوفه دام را تحت تاثیر قرار داده‌است.
Dina

حادثه اتوبوسی با ۲۵ مصدوم در قم

صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه پراید ۲۵ نفر مصدوم شدند. ین اتوبوس با ۳۵ مسافر از کوه دشت به سمت کرج در حرکت بود که بنا بر اعلام پلیس راه علت حادثه تغییر ناگهانی مسیر پراید اعلام شده است.
Dina

سرانه مصرف آب در استان قم ۱۲ درصد افزایش داشته است

مدیر عامل آبفای قم با اشاره به کمبود منابع آبی از افزایش ۱۲ درصدی مصرف آب در استان قم طی سه ماهه ابتدایی سال جاری ابراز نگران کرد.
Dina

بیش از ۲ میلیارد ریال، کمک به بانک تجهیزات پزشکی هلال احمر قم

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از کمک 2 میلیارد و 366 میلیون و 200 هزار ریالی موسسه جنبش امام مهدی(عج) جهت تجهیز بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر این استان خبر داد.
Dina

پاداش شش میلیارد تومانی کاهش مصرف برق در قم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از پاداش شش میلیارد تومانی کاهش مصرف برق در قم خبرداد، وی پیش‌بینی کرد: ۹۸۸ مگاوات نیاز مصرف قم است و با مدیریت بار ۱۱۵ مگاوات، ۸۷۳ مگاوات در پیک مصرف نیاز است.
Dina

بازدید مدیرکل هواشناسی و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قم از ایستگاه سطح‌سنجی هشدار سیل

مدیرکل هواشناسی استان قم به همراه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان، وضعیت ایستگاه هیدرومتری و سطح سنجی هشدار سیل سد کبار را بررسی نمودند.
Dina

طرح هدایت سیلاب‌های فصلی محور قم – سلفچگان عملیاتی شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم گفت: به منظور مهار و هدایت سیلاب‌های فصلی، طرح احیا، تعریض و لوله گذاری کانال پل مجتمع ماهان تندیس واقع در کیلومتر چهار باند رفت بزرگراه قم – سلفچگان به مرحله اجرا درآمد.
Dina

۳۲۳ تَن از اعضای هلال احمر قم در طرح اهدای خون مشارکت کردند

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم از مشارکت ۳۲۳ تَن از اعضا و داوطلبان هلال امر این استان در اجرای طرح حمایت ماندگار با هدف اهدای خون به نیازمندان خبر داد. وی بالا بردن روحیه ایثار و از خودگذشتگی، کمک به همنوع، فرهنگ‌سازی و نهادینه شدن فرهنگ اهدای خون در جامعه را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.
1 2 3 4