کد خبر:78542
پ
Dina

بیش از ۲ میلیارد ریال، کمک به بانک تجهیزات پزشکی هلال احمر قم

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از کمک ۲ میلیارد و ۳۶۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریالی موسسه جنبش امام مهدی(عج) جهت تجهیز بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی مدیر عامل این جمعیت گفت: بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر استان قم از جمله پروژه‌های موفق داوطلبی است که به همت اعضا، داوطلبان و خیرین استان در راستای تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند راه اندازی شده است.
او با بیان اینکه تجهیزات پزشکی متنوعی در راستای نیاز مردم در این بانک موجود است، گفت: این بانک شامل تجهیزاتی همچون تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، ساکشن، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن‌ساز و فیزیوتراپی و اقلام دیگر است که تمام این وسایل به صورت رایگان و امانی به مدت یک ماه در اختیار مراجعان و بیماران نیازمند قرار می‌گیرد.
بهرامی افزود: با توجه به شیوع موج چهارم کرونا و افزایش تعداد مراجعان به بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر و کمبود برخی از تجهیزات تنفسی از قبیل دستگاه‌های اکسیژن‌ساز و مانومتر، موسسه جنبش امام مهدی(عج) برای تجهیز بیشتر این بانک،‌ مبلغ ۲ میلیارد و ۳۶۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به هلال احمر اهدا کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم  تصریح کرد: در فاز اول تکمیل بانک تجهیزات پزشکی امانی،  ۱۰ دستگاه اکسیژن‌ساز و ۵۸ مانومتر خریداری شد و با توجه به نیازسنجی انجام شده در فاز بعدی خرید تخت بیمارستانی، عصا و واکر برای بهره‌مندی عموم مردم از خدمات رایگان این بانک در دستور کار قرار گرفت.
منبع: جمعیت هلال احمر کشور
بیشتر بخوانید
ادامه سریال ناکارآمدی در مدیریت بحران این بار در زلزله‌ سی‌سخت
آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید