Dina

باران و باد شدید و گرد و خاک در راه فارس

سرپرست اداره کل هواشناسی استان فارس با اعلام وضعیت زرد نسبت به بارندگی، وزش باد شدید گرد و خاک و کاهش دید برای دوشنبه ۱۶ اسفند هشدار داد. وی اضافه کرد: همچنین امروز وزش باد در استان و وزش باد شدید در نواحی شمال شرق و شرق و در برخی نقاط به ویژه مرکز و نیمه غربی وجود دارد که همراه با گرد و خاک و کاهش دید است و تا سه شنبه ۱۷ اسفند ادامه دارد.
Dina

زلزله ۴.۵ ریشتری کازرون فارس خسارتی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: زمین‌لرزه ۴.۵ ریشتری چهارشنبه ۱۳ بهمن کازرون در استان فارس، خسارتی نداشت. : این زمین لرزه در ۱۲ کیلومتری شهر کازرون،۱۴ کیلومتری نودان و ۲۴ کیلومتری قائمیه در شهرستان کازرون روی داد.
Dina

قدردانی نماینده مردم لارستان از امدادرسانی هلال‌احمر به سیل‌زدگان این شهرستان

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی و سرپرست فرمانداری این شهرستان، با ارسال لوح تقدیر از مدیریت جهادی دکتر کولیوند و خدمات هلال‌احمر در امدادرسانی به سیل‌زدگان لارستان قدردانی کردند.
Dina

دوره آموزش تخصصی “سامانه اسکان اضطراری” در هلال‌احمر فارس برگزار شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس از برگزاری دوره تخصصی "سامانه اسکان اضطراری" ویژه مسئولین امداد و کارشناسان شعب جمعیت فارس خبر داد. وی با تاکید بر فراگیری مطلوب کار با سامانه اسکان اضطراری مسئولین امداد و همچنین کارشناسان و امدادگران شعب جمعیت هلال احمر استان فارس، بیان کرد: سامانه جامع اسکان و تغذیه اضطراری (در مواقع بحران) ، مشتمل بر ماژول‌های نرم‌افزاری با رویکردهای ایجاد زیرساخت جامع اطلاعات، ارزیابی و ایجاد شناسنامه امدادی خانوار و توزیع اقلام امدادی است.
Dina

افزایش ظرفیت تولید برق امکان پذیر نیست

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با وضع مدیریت فعلی در صنعت برق و وزارت نیرو، امکان افزایش تولید و حل مشکلات قطعی برق وجود ندارد.
Dina

حریق ارتفاعات ممسنی تاکنون تلفات جانی نداشت/احتیاج به بالگرد

فرماندار ممسنی گفت: اتش سوزی ارتفاعات ممسنی تا این لحظه تلفات جانی نداشته اما همچنان منتظر حضور بالگرد ارتش برای اعزام نیرو به ارتفاعات هستیم. وی افزود: شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان از ساعات اولیه این حریق ۴ اکیپ متشکل از گروه‌های ۱۵ تا ۲۵ نفره را به این مناطق اعزام کرده است.
Dina

خسارت جانی و مالی وقوع طوفان در فارس

مدیرکل مدیریت بحران فارس اعلام کرد در پی طوفان و جاری شدن سیلاب طی روزهای گذشته در شهرستان‌های جنوبی استان، علاوه بر وارد کردن خسارت به زیرساخت‌ها، خسارت جانی نیز در پی داشت.
Dina

زلزله استان فارس خسارتی نداشته است

مدیرکل مدیریت بحران استان فارس گفت: زلزله منطقه خشت کارزون هیچ خسارتی نداشته است. وی یادآور شد: تمام تیم های امدادی در منطقه حضور دارند و همه اماده باش هستند.مدیرکل مدیریت بحران استان فارس توضیح داد: پس لرزه هایی داشتیم و امیدوارم مشکلاتی برای مردم به وجود نیاید و خوشبختانه خسارتی اعلام نشده است.
Dina

زلزله شدید در فارس

زلزله‌ای به قدرت ۵.۷ ریشتر، ساعت ۱۹ و ۴ دقیقه عصر یکشنبه ۲۷ تیرماه، در مرز استان‌های فارس و بوشهر، حوالی شهر خشت، به وقوع پیوست. این زمین لرزه که در عمق ۱۱ کیلومتری زمین حادث شد، در بخش‌هایی از غرب و شمالغرب شیراز نیز احساس شد.
Dina

زمین لرزه ۴.۹ ریشتری منطقه بابامنیر را لرزاند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس از وقوع زمین لرزه ۴.۹ ریشتری در منطقه بابامنیر خبر داد. وی افزود: این زمین لرزه در عمق ۸ کیلومتری زمین و در ۳۸ کیلومتری بابامنیر رخ داد.
1 2 3 6