Dina

۲ گردشگر گرفتار در ارتفاعات طالقان نجات یافتند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از نجات ۲ گردشگر گرفتارشده در ارتفاعات روستای سگران در شهرستان طالقان در این استان خبرداد. وی اضافه کرد: تیم های امدادی هلال احمر با همراهی مدیریت بحران ، بخشداری بالا طالقان ، نیروهای محلی و دهیار روستا این ۲ گردشگر را نجات دادند.
Dina

بالگرد امدادی البرز در اشتهارد مستقر شد

فرماندار شهرستان اشتهارد استان البرز اعلام کرد که به منظور امدادرسانی فوری به حادثه دیدگان کارخانه تصفیه روغن شهرک صنعتی چرمشهر بوئین زهرا ، بالگرد امدادی البرز در اشتهارد مستقر شد.
Dina

آتش سوزی کارخانه چرم سازی در جاده اشتهارد-بوئین زهرا

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های های پزشکی البرز از وقوع آتش سوزی در کارخانه چرم سازی در شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد. ساعت ۹ صبح امروز پنجشنبه ۲۳ دی ماه آتش سوزی در یک کارخانه چرم سازی در جاده اشتهارد-بوئین زهرا به اورژانس استان البرز اعلام شد.
Dina

دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران البرز به حالت آماده باش در آمدند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز اعلام کرد که به دنبال هشدار هواشناسی در خصوص ورود سامانه بارشی به استان ، دستگاه های اجرایی و امدادی عضو ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران البرز به حالت آماده باش درآمدند.
Dina

رزمایش زلزله وزارت نیرو در استان البرز برگزار شد

رزمایش تمرین-آموزشی زلزله وزارت نیرو درمنطقه مرکزی شمال کشور با رویکرد مقابله با خسارت‌های وارد شده به تاسیسات آب و برق دراستان البرز برگزار شد.
Dina

دستورالعمل اقدامات احتیاطی فصل سرما در البرز ابلاغ شد

دبیر ستاد هماهنگی،پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران البرز از ابلاغ دستور العمل های احتیاطی آمادگی فصل سرما به دستگاه های اجرایی این استان خبر داد. وی ادامه داد: همچنین دراین دستورالعمل ابلاغی بر تشکیل مستمر جلسات ستاد استانی و شهرستانی به منظور امادگی حداکثری دستگاه های ذیربط در مواقع بحرانی تاکید شده است.
Dina

هشت هزار نفر از خدمات ناظران سلامت البرز بهره مند شدند

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمرالبرز گفت: امسال هشت هزار نفر از خدمات طرح ناظران سلامت «شهید سلیمانی » در این استان بهره مند شدند. وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح سه هزار و ۴۲۰ نفر نظارت بر اماکن مختلف ، توزیع بروشور ،آموزش و غربالگری را در البرز بر عهده دارند.
Dina

مدیریت بحران البرز بیمارستان صحرایی ۵۰۰ تختی ایجاد کند

استاندار البرز: عصر چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، خاطرنشان کرد: مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز موظف است که با استفاده از امکانات سازمان‌ها، دستگاه‌ها و… استان نسبت به ایجاد بیمارستان صحرایی با حداقل ۵۰۰ تخت اقدام کند که در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.
Dina

البرزی‌ها چشم‌به‌راه آب سدها

فقط ۲۰درصد از آب موردنیاز استان البرز از ۲سد بزرگ امیرکبیر و طالقان تأمین می‌شود.
Dina

مشکل قطعی برق بیمارستان صحرایی اصفهان رفع شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مشکل قطعی برق بیمارستان صحرایی رفع شده است و با توجه به اینکه اصفهان دو هزار مگاوات کمبود برق دارد نیروگاه های خورشیدی قادر به تامین ۵۰ مگاوات برق هستند.
1 2 3 9