Dina

کاهش ۷۰ درصدی ذخیره آب سدستارخان اهر

فرماندار اهر با بیان این‌که ذخیره آب قابل استفاده در سد ستارخان نسبت به سال گذشته با کاهش ۷۰ درصدی روبرو است، بر لزوم مصرف صحیح و اصولی از این منبع آبی تاکید کرد.
Dina

بیش از ۱۸ هزار ماموریت کرونایی اورژانس آذربایجان شرقی

رئیس اورژانس آذربایجان شرقی گفت: از شیوع کرونا تا به امروز کارشناسان این مرکز به ۱۸ هزار و ۷۰۰ مورد ماموریت کرونایی اعزام شدند که از این تعداد هفت هزار و ۴۰۰ ماموریت در سال جاری انجام شده است.
Dina

بکارگیری دانش‌آموختگان هلال احمر آذربایجان‌شرقی در پایگاه‌های امداد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: دانش‌آموختگان کاردانی و کارشناسی مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان به عنوان نجاتگر در پایگاه‌های امداد جاده‌ای به کار گرفته می‌شوند. وی اعلام کرد: دانشجویانی که در مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان ثبت نام کنند از تسهیلات این مرکز مانند تقسیط شهریه، تخفیف در خدمات درمانی و بهره مندی از امکانات ورزشی هلال احمر برخوردار خواهند شد.
Dina

رگبار، رعد و برق و وزش باد در راه تبریز

مدیریت بحران شهرداری تبریز با صدور اطلاعیه‌ای گفت: رگبار، رعد و برق و وزش باد در راه این شهر است. وی گفت: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، اصابت صاعقه و احتمال خسارت بر اثر رخداد تندبادهای لحظه‌ای در این راستا پیش بینی می‌شود.
Dina

سیل ۱۳۰ میلیارد تومان به راه‌ها و ابنیه فنی کلیبر خسارت وارد کرد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: طبق برآورده‌های اولیه جاری شدن سیل در کلیبر حدود ۱۳۰ میلیارد تومان به راه‌ها و ابنیه فنی این شهرستان خسارت وارد شده است. وی با اشاره به حضور نیروهای راهداری از اولین ساعات وقوع سیل سهمگین کلیبر برای بازگشایی راههای آسیب دیده و امدادرسانی به آسیب دیدگان از سیل، اظهار داشت: نیروهای راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کلیبر با بهره گیری از ماشین آلات موجود و همچنین ۲ دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی اعزامی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اقدام به بازگشایی مسیرهای مسدود شده و باکس گذاری برای پل های تخریب شده در راه های ارتباطی و راه های روستایی این شهرستان کردند.
Dina

هشدار مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی درباره احتمال وقوع سیلاب

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی نسبت به احتمال وقوع رگبار، رعد و برق، بارش تگرگ و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در استان از بعد از ظهر امروز سه شنبه تا پنجشنبه هشدار داد. وی تاکید کرد: عدم تردد در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب و تحکیم سازه‌های موقت و سست از دیگر توصیه های مهم است که باید مردم به آنها توجه کنند.
Dina

پیدا شدن جسد نوجوان مفقود شده در سیلاب کلیبر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی از پیدا شدن جسد نوجوان ۱۲ ساله که در جریان وقوع سیلاب روز گذشته در کلیبر مفقود شده بود، خبر داد. وی با بیان این‌که این سیلاب از بعدازظهر یکشنبه در سطح منطقه کلیبر آغاز شده است، افزود: عملیات تجسس و امدادرسانی توسط نیروهای هلال احمر، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، مرزبانی و به خصوص تیم تجسس به همراه سگ‌های زنده یاب و ... در حال انجام است
Dina

هلال‌احمر علت کندی عملیات اطفاء حریق بالگردها را در ارسباران تشریح کرد

مدیرعامل شرکت هلی کوپتری نوید در خصوص مطالب بیان شده از سوی مدیرکل بحران آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه عدم تامین امکانات لازم از سوی مدیریت بحران این استان سبب شد عملیات اطفاء حریق جنگل‌های ارسباران در شهرستان کلیبر توسط دو بالگرد جمعیت هلال احمر به کندی صورت پذیرد.
Dina

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی: آتش در «بابایلو» دوباره مشتعل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به کنترل آتش سوزی در منطقه «کیارق» جنگل های ارسباران، اعلام کرد: متاسفانه آتش در منطقه «بابایلو» دوباره شعله ور شده است. وی اضافه کرد: هم اکنون همراه با مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان شرقی در حال عزیمت به محل هستیم و از مجتمع مس سونگون نیز برای مهار آتش نیروی کمکی خواسته ایم.
Dina

شرکت کلرپارس موظف به رفع مشکلات زیست محیطی است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر تشکیل کارگروهی تخصصی برای ارائه راهکار حل مشکلات ایمنی و زیست‌محیطی شرکت کلر پارس با حضور نمایندگان دستگاه‌های مسئول، گفت: مدیران این شرکت موظف هستند در زمان‌بندی تعیین‌شده راهکارهای لازم را اجرایی و مشکلات را رفع کنند.
1 2 3 8