کد خبر:86028
پ
Dina

بکارگیری دانش‌آموختگان هلال احمر آذربایجان‌شرقی در پایگاه‌های امداد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: دانش‌آموختگان کاردانی و کارشناسی مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان به عنوان نجاتگر در پایگاه‌های امداد جاده‌ای به کار گرفته می‌شوند. وی اعلام کرد: دانشجویانی که در مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان ثبت نام کنند از تسهیلات این مرکز مانند تقسیط شهریه، تخفیف در خدمات درمانی و بهره مندی از امکانات ورزشی هلال احمر برخوردار خواهند شد.

حمید حسین پور، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان در نیمه اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ بدون آزمون در رشته های کاردانی و کارشناسی دانشجو پذیرش می کند.

وی اعلام کرد: دانشجویانی که در مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان ثبت نام کنند از تسهیلات این مرکز مانند تقسیط شهریه، تخفیف در خدمات درمانی و بهره مندی از امکانات ورزشی هلال احمر برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: رشته های کاردانی حرفه ای ناپیوسته این مرکز شامل کاردانی حرفه ای امداد سوانح، کاردانی حرفه ای امداد و نجات شهری، کاردانی حرفه ای مدیریت لجستیک و زنجیره تامین و کاردانی حرفه ای مدیریت – سرپرستی توزیع کالا و خدمات است.

حسین پور، ادامه داد: رشته های کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته ) این مرکز هم شامل کارشناسی حرفه ای مدیریت عملیات امداد و نجات و کارشناسی حرفه ای مدیریت بحران در اماکن و کارشناسی حرفه ای مددکاری روانی – اجتماعی در بحران (سوانح طبیعی ) است و متقاضیان و افراد حائز شرایط می توانند تا هفت شهریور ۱۴۰۰ جهت ثبت نام به سایت سنجش به نشانی (www.sanjesh.org) مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۴۱-۳۵۴۱۵۱۵۵ و ۳۵۴۱۶۲۶۲ و۳۵۴۰۰۳۲۱ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید
آخرین وضعیت زمین‌لرزه در خراسان رضوی/ ترک‌خوردگی 343 منزل

وی با اشاره به بروز رسانی امکانات و تجهیزات این مرکز و اتاق پراتیک و بهینه سازی فضای کلاسها به مزایای تحصیل در مرکز آموزشی جمعیت هلال احمر، یادآوری کرد: دانشجویانی که این مرکز را برای تحصیل انتخاب کنند از مزایای مشاوره رایگان کارآفرینی، مشاوره رایگان روانشناسی، خدمات بهداشت و درمان با تخفیف و سالن ورزشی رایگان بهره مند خواهند شد.

 

منبع: ایرنا

آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید