Dina

تصمیمات جدید ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران

نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران با حضور سازمان‌ها و نهادهای عضو این ستاد در سالن مرکز فرماندهی شهر تهران برگزار شد و با توجه به روند صعودی ابتلا به سویه جدید کرونا در شهرها و لزوم رعایت بیش از پیش شیوه نامه‌های بهداشتی تصمیماتی برای مقابله و کنترل شیوع این بیماری در تهران اتخاذ شد.
Dina

انگلستان و آمریکا، یک دز واکسن هم به ایران نمی دادند

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به این که انگلستان و آمریکا در حرف های خود صداقت ندارند، گفت: همین امروز اگر از انگلستان و آمریکا درخواست واکسن می کردیم، مطمئن باشید که یک دز واکسن هم به ایران نمی دادند.
Dina

نخستین بیمارستان صحرایی هلال‌احمر در سبزوار راه‌اندازی شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار گفت: نخستین بیمارستان صحرایی این جمعیت به منظور تسریع در امر کمک رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در سبزوار راه‌اندازی شد. وی اظهار کرد: ظرفیت بیمارستان واسعی سبزوار که ویژه پذیرش بیماران مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده، تکمیل شده است؛ لذا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی و  کمک رسانی به بیماران مبتلا به کرونا این بیمارستان صحرایی راه‌ اندازی شد.
Dina

قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا در خراسان رضوی تاسیس شد

رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از تاسیس قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا در این استان خبر داد. وی اضافه کرد: فرماندهی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا بر عهده شخص استاندار خراسان رضوی است.
Dina

۲ مرکز جدید برای بستری بیماران کرونایی دربندرعباس آماده می شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: بیمارستان نیروی دریایی ارتش و فضای نمایشگاه بین المللی شهر بندرعباس با تمام امکانات مورد نیاز برای بیماران مبتلا به کووید، تجهیز شد.
Dina

تداوم واردات واکسن کرونا توسط هلال احمر/ هشتمین محموله تحویل وزارت بهداشت شد

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: هشتمین محموله واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر امروز پنچشنبه در فرودگاه امام خمینی جهت توزیع در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.
Dina

همکاری ستادهای مدیریت بحران مناطق برای واکسیناسیون کرونا

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر انجام همکاری کامل و پشتیبانی ستادهای مدیریت بحران مناطق 22 گانه در اجرای هر چه بهتر طرح واکسیناسیون کرونا تاکید کرد.
Dina

تقویت تاب آوری اجتماعی در دوران کرونا یک ضرورت است

معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت: تقویت تاب آوری اجتماعی در دوران کرونا یک ضرورت است، وی با بیان اینکه کرونا را می توان بحران قرن نامگذاری کرد خواستار برنامه ریزی برای دوران پسا کرونا شد و گفت: باید درکارگروه اجتماعی از تمام ظرفیت های موجود برای کاهش آسیبهای اجتماعی ناشی از وقوع کرونا بهره گرفت.
Dina

مدیریت بحران کرونا نیاز به همبستگی اجتماعی دارد

رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران گفت: ایران و جامعه جهانی نیاز به اتحاد و همبستگی اجتماعی دارند تا بتوانند بحران کرونا را مدیریت کنند وی ادامه داد: دیده‌بانی اجتماعی به بهتر شدن سیاست‌گذاری اجتماعی کمک می‌کند تا بتوانیم مدیریت بهینه، قانون‌گذاری مناسب و نظارت بر اسناد و قوانین داشته باشیم و وظایف سازمان‌ها را رصد کنیم که نتیجه آن می تواند به رضایت بیشتر مردم و همبستگی بیشتر در جامعه کمک کند.
۳۰۶

خوزستان از مرز بحران گذشت/ به سیاهی کرونا رسیدیم

رئیس ستاد مدیریت بحران حوزه علمیه خوزستان گفت: استان خوزستان به منطقه بحرانی تبدیل شده و وضعیت به‌گونه‌ای است که اگر در طیف رنگ‌بندی، رنگ سیاه نیز وجود داشت‌ می‌توانستیم بگوییم اهواز به مرز وضعیت سیاه رسیده است.
1 2 3 9