کد خبر:85779
پ
Dina

قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا در خراسان رضوی تاسیس شد

رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از تاسیس قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا در این استان خبر داد. وی اضافه کرد: فرماندهی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا بر عهده شخص استاندار خراسان رضوی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محسن نجات در جمع خبرنگاران افزود: این قرارگاه به دنبال تماس دیروز رییس جمهوری با استاندار خراسان رضوی تشکیل شده است و به صورت شبانه روزی در راستای کنترل ویروس منحوس کرونا فعال است.

وی اضافه کرد: فرماندهی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا بر عهده شخص استاندار خراسان رضوی است.

سخنگوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا در خراسان رضوی گفت: این قرارگاه از کمیته های مختلف شامل کمیته حمل و نقل، کمیته نظارت، کمیته بهداشت،کمیته درمان، کمیته بازرسی، کمیته اماکن مذهبی، گردشگری و زیارت و همچنین کمیته روابط عمومی تشکیل شده است.

نجات افزود: کمیته های این قرارگاه با حضور نمایندگان دستگاههای متولی تشکیل خواهد شد و با استفاده از تمامی ظرفیت ها در مدت ۲ هفته به دنبال کنترل کرونا در مشهد و خراسان رضوی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مشهد و استان خراسان رضوی به لحاظ ابتلا به کرونا در شرایط سختی به سر می برد و در قالب قرارگاه مذکور نظارتها به صورت محسوس و غیر محسوس در اماکن مختلف‌ مانند پروازها، قطارها و پایانه های مسافربری به صورت جدی و شبانه روزی انجام خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

بیشتر بخوانید
همکاری ستادهای مدیریت بحران مناطق برای واکسیناسیون کرونا
آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید