کد خبر:86757
پ
Dina

بازدید نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی از هلال‌احمرسیستان و بلوچستان

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی از جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد. وی همچنین با بیان اینکه خدمات هلال‌احمر در طرح نذر آب بی نظیر بوده، تاکید کرد: هلال‌احمر با اجرای نذر آب، کار بزرگی در استان انجام داده و امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم مشکلات مردم سیستان و بلوچستان را در مدت زمان کوتاه‌تری برطرف کنیم.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان؛ دکتر دهمرده در این بازدید از خدمات هلال‌احمر  تقدیر  و با اشاره به اجرای طرح نذر آب۴ تاکید کرد: “نذرآب”، امروز به یک فرهنگ برای رفع مشکلات مناطق دچار خشکسالی تبدیل شده است.

وی همچنین با بیان اینکه خدمات هلال‌احمر در طرح نذر آب بی نظیر بوده، تاکید کرد: هلال‌احمر با اجرای نذر آب، کار بزرگی در استان انجام داده و امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم مشکلات مردم سیستان و بلوچستان را در مدت زمان کوتاه‌تری برطرف کنیم.

دهمرده همچنین عملکرد جمعیت را بسیار مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: خدمات داوطلبانه مجموعه هلال احمر که توسط اعضای آن انجام می شود، بسیار باارزش است و نیروهای هلال احمر با حضور به موقع در حوادث, خدمات امدادی شایانی را به مردم و آسیب دیدگان از حوادث ارائه می کنند که جای تقدیر دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این دیدار با تقدیر از توجه نماینده مردم سیستان به جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر یک دستگاه خدمات رسان بوده و نیازمند حمایت های همه جانبه مردم و مسئولان به ویژه حمایت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

میربهاءالدین در ادامه گزارشی از فعالیت های جمعیت هلال احمر استان بویژه اجرای طرح ملی نذر آب ۴ و فعالیت قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونا  که در ایام همه گیری و  شیوع سویه دلتا در استان راه اندازی شده است و همچنین  همت بلند خیرین داوطلب در کمک به محرومان و اقشار آسیب پذیر متأثر از کرونا ارائه کرد و همراهی ایشان را در پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر استان خواستار شد.

بیشتر بخوانید
جزئیات جذب نجات گران با درجه ایثار و برگزاری آزمون استخدامی هلال

منبع: روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان

آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید