کد خبر:86309
پ
Dina

انتصاب‌های جدید در شهرداری تهران

با حکم شهردار تهران، ابوالفضل فلاح به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و علی نصیری به عنوان سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران منصوب شدند.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حکمی ابوالفضل فلاح را به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران منصوب کرد.

پیش از این عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بود.

در بخشی از حکم زاکانی به ابوالفضل فلاح آمده است: “امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق شعار «تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالادستی و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان و شهر و ظرفیت‌های مردمی، موجبات خدمت‌رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.”

بنابراین گزارش، علیرضا زاکانی همچنین در حکمی علی نصیری را به عنوان سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران منصوب کرد.

پیش از این رضا کرمی محمدی عهده‌دار این مسئولیت بود.

در بخشی از حکم زاکانی به علی نصیری آمده است” امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق شعار «تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالادستی و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان و شهر و ظرفیت‌های مردمی، موجبات خدمت‌رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.”

 

 

منبع: مشرق نیوز

بیشتر بخوانید
وزش باد شدید و رگبار باران در ۱۲ استان طی امروز
آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید