کد خبر:86131
پ
Dina

آغاز اجرای “نذرآب۴” در زرآباد با اعزام تیم پشتیبان هلال‌احمر تهران به سیستان و بلوچستان

تیم‌های بهداشتی، درمانی، حامی کودکان و پشتیبانی هلال احمر استان تهران به منظور اجرای طرح “نذرآب۴” به شهرستان زرآباد در سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران؛ تیم پشتیبان جمعیت هلال احمر استان، شامل ۱۵ نفر از مدیران و اعضای کادر و داوطلب هلال احمر استان، صبح امروز به منطقه زرآباد در سیستان و بلوچستان اعزام شد که تیم بهداشتی درمانی شامل ۱۵ پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص در کنار دندانپزشکان و پیراپزشکان نیز در روزهای آتی به این تیم ملحق خواهد شد تا خدمات خود را به شکل داوطلبانه به هموطنان مناطق کم برخوردار در سیستان و بلوچستان ارائه کند.

گفتنی است تیم هلال احمر استان تهران با اعزام به زرآباد، به ارائه خدمات بهداشتی درمانی، تامین بسته های کمک معیشتی، توزیع اسباب بازی و لوازم تحریر بین کودکان و نوجوانان و همچنین تامین آب آشامیدنی چند نقطه شناسایی شده خواهند پرداخت.

با توجه به فراخوانی که پیش از این انجام شده، بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از سوی نهادها و خیرین جهت تکمیل فرآیند کمک رسانی به هموطنان در سیستان و بلوچستان به جمعیت هلال احمر استان تهران سپرده شد که برای تامین بسته های معیشتی، کمک به بیماران مبتلا به کرونا و تامین آب آشامیدنی مناطق شناسایی شده هزینه خواهد شد.

منبع: روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران

بیشتر بخوانید
هلال‌احمر قزوین هیچ امکاناتی برای مهار حریق خودروها در جاده‌ ندارد
آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید