کد خبر:85715
پ
Dina

حضور اکیپ فوریت و حوادث برق بلافاصله بعد از وقوع سیل در روستای محمودآباد زنجان

مدیریت توزیع امور برق غرب زنجان پس از بارش شدید باران و تگرگ و قطع برق در روستای پایین دست محمودآباد، اکیپ فوریت و حوادث شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان بلافاصله در محل حضور یافت. وی افزود: بدنبال بارش فراوان باران و تگرگ در روستاهای بالادست وننق و ولیاران و به طبع آن جاری شدن سیلاب در روستای پایین دست محمودآباد و همچنین پیگیری بخشدار قره پشتلو، با هماهنگی مهندس فرج زاده مسئول امور برق این بخش ، اکیپ حوادث و فوریت برق غرب زنجان  با هدف ارزیابی و بررسی خسارت به تاسیسات برق در سریع ترین زمان ممکن به روستای یادشده مراجعه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهندس امیر کیانی مدیریت توزیع امور برق غرب زنجان در گفتگو با روابط عمومی از اقدام به موقع اکیپ حوادث بلافاصله بعد از وقوع سیل خبر داد. مدیریت امور برق غرب افزود: بدنبال بارش فراوان باران و تگرگ در روستاهای بالادست وننق و ولیاران و به طبع آن جاری شدن سیلاب در روستای پایین دست محمودآباد و همچنین پیگیری بخشدار قره پشتلو، با هماهنگی مهندس فرج زاده مسئول امور برق این بخش ، اکیپ حوادث و فوریت برق غرب زنجان  با هدف ارزیابی و بررسی خسارت به تاسیسات برق در سریع ترین زمان ممکن به روستای یادشده مراجعه کرد.
وی ادامه داد: این اقدام با هماهنگی امور برق غرب شهرستان زنجان و با حضورمدیر بحران استانداری، بخشدار، مدیر راهدارخانه شهرستان و سایر نیروهای امدادی انجام شد. مهندس کیانی خاطرنشان کرد: پس از قطع برق از فیوز کات ها، اکیپ اعزامی از نزدیک به  بررسی تاسیسات برق شامل خطوط ۲۰کیلوولت هوایی، پست هوایی، شبکه فشارضعیف زمینی و هوایی پرداختند و خوشبختانه خسارت چندانی به تاسیسات برق در روستای مذکور وارد نشده بود.
وی تصریح کرد: با فروکش نمودن سیلاب و با کمک اهالی روستا و ایجاد مسیر انحرافی سیلاب و جابجایی تابلوی فشارضعیف، پس از پاک نمودن پسماندهای سیلاب از تابلوی فشارضعیف و خشک کردن تابلو، جریان برق در روستای محمودآباد برقرار گردید. شایان ذکر است در پایان عملیات، دهیاری و اهالی روستای محمودآباد از زحمات شبانه همکاران در برقراری مجدد برق، تشکر و قدردانی نموده اند.

بیشتر بخوانید
امسال ۴۷ حادثه در چهارمحال و بختیاری ثبت شد

 

منبع: برنا

آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید