کد خبر:84010
پ
Dina

امدادرسانی به منطقه عشایرنشین و سیل زده کاکان، استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت:در اولین ساعات بعد از بارش های سنگین و وقوع سیل در برخی نقاط استان با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راهداری استان در منطقه عشایر نشین و سیل‌زده کاکان به صورت میدانی ضمن ارزیابی خسارات به خانوارهای عشایری آسیب‌دیده کمک‌رسانی شد. 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید امان الله جهانبین از ارزیابی‌های اولیه بارش‌های سنگین روز گذشته در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

جهانبین گفت:در اولین ساعات بعد از بارش های سنگین و وقوع سیل در برخی نقاط استان با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راهداری استان در منطقه عشایر نشین و سیل‌زده کاکان به صورت میدانی ضمن ارزیابی خسارات به خانوارهای عشایری آسیب‌دیده کمک‌رسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود: با حضور یک تیم امداد و نجات سیلاب در شهرستان بویراحمد و استفاده از سه دستگاه خودروی امدادی  قریب ۱۰۰ مورد اقلام امدادی ازقبیل پتو،موکت،کنسروجات،نایلون جهت پوشش چادر عشایری ومواد خوراکی در منطقه سیل زده و عشایر نشین کاکان توزیع شد.

جهان بین در ادامه اظهار کرد: تیم های ارزیاب و امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان های کهگیلویه ،چرام باشت، دنا،گچساران و بویراحمد به مناطق سیل‌زده متاثر از بارش های سنگین روز گذشته جهت بررسی میدانی و برآورد خسارات احتمالی اعزام شدند که گزارش امدادرسانی مربوطه در خبرهای تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

منبع: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

بیشتر بخوانید
کمک های معلمان کهگیلویه و بویراحمد به زلزله زدگان سی سخت اهدا شد
آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید