کد خبر:77257
پ
Dina

اجرای طرح حامیان سلامت در ١٨٧١حوزه‌ انتخاباتی اخذ رأی در لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از برگزاری طرح حامیان سلامت با حضور اعضا، جوانان و داوطلبان هم‌زمان با برگزاری انتخابات در شعب استان خبر داد.

صارم رضایی اظهار کرد: طرح حامیان سلامت با مشارکت داوطلبانه اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و با هدف تأمین سلامت و زندگی انسان‌ها و انسجام‌بخشی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در تمامی حوزه‌های انتخاباتی صندوق‌های اخذ رأی استان لرستان هم‌زمان با سراسر کشور اجرا شد.

وی تصریح کرد: پیرو جلسه وزارت کشور که با حضور ریاست جمعیت هلال‌احمر و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، حضور حامیان سلامت، جهت نظارت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی و همچنین ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری‌های واگیردار بر مبنای حمایت بهداشتی از رأی‌دهندگان در نظر گرفته شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با اشاره به برپایی ١٢ صندوق ویژه اخذ رأی برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا خاطرنشان کرد: برای بیماران مبتلا به کرونا، اعضای داوطلب، جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر، در شعب ویژه اخذ رأی جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا صندوق رأی این بیماران نیز حضور داشتند.

رضایی با اشاره به حضور اعضای جوانان، داوطلبان و کارکنان در ٩ شهرستان اخذ رأی، اضافه کرد: در طرح حامیان سلامت در هر شعبه اخذ رأی حداقل دو نفر از اعضای جوانان عضو جمعیت هلال‌احمر حضور داشتند، با توجه به وجود شعبات اخذ رأی در استان بیش از ٣٢٢ عضو جوان و برخی از کارکنان جمعیت هلال‌احمر استان در این طرح حضور فعال داشتند.

بیشتر بخوانید
سقوط مینی‌بوس در "سرآقا سید" با یک کشته و 8 مصدوم

وی در خصوص وظایف مجریان طرح حامیان سلامت، افزود: اعضای جمعیت هلال‌احمر در ضدعفونی کردن شعب اخذ رأی تذکر شفاهی، جهت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، ضدعفونی کردن دست رای دهندگان و در صورت نیاز با در اختیار گذاشتن ماسک و امکانات غربالگری به مردم عزیز کشورمان ارائه خدمات دادند.

 

 

منبع: ایسنا

آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید