کد خبر:72008
پ
Dina

دومین روز سفر به استان مرکزی | بازدید رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از پروژه های مدیریت بحران شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با همراهی نماینده مردم شریف شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان، شهردار و فرمانداران روند مدیریت بحران در این شهرستان ها را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در دومین روز سفر خود به استان مرکزی ضمن بازدید رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از ساختمان فرمانداری خنداب در جلسه ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران در محل ساختمان شهرداری خنداب حضور یافت.
برگزاری جلسه ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران در محل ساختمان فرمانداری کمیجان از دیگر برنامه های دومین روز سفر بود که بعداز ظهر امروز برگزار شد.
همچنین صبح امروز نجار با حضور در شهرستان خنداب و بازدید از روستای استوو ، پل ارتباطی چندین روستا و ارزیابی پروژهای مرتبط با مدیریت بحران ، در جریان روند مدیریت بحران در استان مرکزی قرار گرفت.
گفتنی است نماینده مردم شریف شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی،  شهردار و فرمانداران حوزه های بازدید شده و مدیر کل محیط زیست استان  رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را در این بازدیدها همراهی میکند.

منبع: سازمان مدیریت بحران کشور

بیشتر بخوانید
پیام تسلیت رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در پی درگذشت رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید