کد خبر:69875
پ
Dina

نجات جان دو کارگر افغانستانی توسط تیم امداد و نجات خانه هلال انارستان

در پی اعلام خبر حادثه سقوط دو کارگر افغانی در عمق چاهی در شهر انارستان توسط افراد محلی در ساعت ۱۵:۲۰امروز مورخ ۱۴۰۰/۳/۶،بلافاصله تیم امداد و نجات خانه هلال شهر انارستان متشکل از ۷نفر نجاتگر و امدادگر به محل حادثه اعزام شدند.عملیات نجات کارگران  پس ارزیابی دقیق محیطی بلافاصله از عمق چاه توسط تیم امداد و نجات شروع شد و پس از ۳۰ دقیقه تلاش، مجروحین از عمق چاه به بیرون هدایت شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان جم؛ در پی اعلام خبر حادثه سقوط دو کارگر افغانی در عمق چاهی در شهر انارستان توسط افراد محلی در ساعت ۱۵:۲۰امروز مورخ ۱۴۰۰/۳/۶،بلافاصله تیم امداد و نجات خانه هلال شهر انارستان متشکل از ۷نفر نجاتگر و امدادگر به محل حادثه اعزام شدند.عملیات نجات کارگران  پس ارزیابی دقیق محیطی بلافاصله از عمق چاه توسط تیم امداد و نجات شروع شد و پس از ۳۰ دقیقه تلاش، مجروحین از عمق چاه به بیرون هدایت شدند.

یکی ازمصدومین بدون علائم حیاتی بود و سریعا  اقدام به عملیات احیا قلبی و تنفسی تا رسیدن نیروهای اورژانس صورت گرفت. با رسیدن نیروهای اورژانس یکی از مصدومین جهت اقدامات درمانی پیشرفته به مرکز درمانی امام سجاد شهر ریز اعزام شد.

یزدانی ضمن تقدیر از تیم امداد و نجات خانه هلال شهر انارستان خاطرنشان کرد که خانه هلال این شهر در سال ۹۵تاسیس شده و دارای دو‌تیم امداد و نجات سازماندهی شده است که تاکنون عملیات های موفقی در طی سالیان اخیر انجام داده است و این ضرورت تشکیل تیم های امداد و نجات در سطح خانه های هلال بیش از پیش نمایان می کند.

 عملیات راس ساعت ۱۶:۱۵به اتمام رسید.

 

بیشتر بخوانید
امدادرسانی هزار و ۶۷ نیروی هلال احمر ایلام به حادثه دیدگان

منبع: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید