کد خبر:65679
پ
Dina

آتش‌سوزی ارتفاعات منطقه مال آقای باغملک

فرماندار باغملک از فعال شدن دوباره شعله آتش در ارتفاعات مال آقای این شهرستان خبر داد، وی گفت: این آتش‌سوزی با تلاش نیروهای منابع طبیعی، سمن‌ها، اهالی، شوراها، دهیاری‌ها و عوامل مدیریت بحران فرمانداری شهرستان باغملک چندین بار خاموش شد اما وزش باد و سقوط کنده‌های نیمه سوز از ارتفاع بالا سبب فعال شدن دوباره آتش شده است.

محمد نجاتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، به آتش‌سوزی روز گذشته در مراتع و جنگل‌های ارتفاعات مال آقا در بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: این آتش‌سوزی با تلاش نیروهای منابع طبیعی، سمن‌ها، اهالی، شوراها، دهیاری‌ها و عوامل مدیریت بحران فرمانداری شهرستان باغملک چندین بار خاموش شد اما وزش باد و سقوط کنده‌های نیمه سوز از ارتفاع بالا سبب فعال شدن دوباره آتش شده است.

رئیس ستاد بحران شهرستان باغملک افزود: در این راستا از مرکز استان تقاضا شده است که نسبت به اعزام یگان ویژه و تیم‌های عملیاتی شهرهای معین اقدام کنند.

فرماندار باغملک، از نیروی عملیاتی مختلف مدیریت بحران، سمن‌ها، اهالی محل، از دلسوزان و دوستداران طبیعت و آحاد مردم برای فرو نشاندن آتش درخواست کمک کرد.

منبع: مهر

بیشتر بخوانید
آتش سوزی جنگل‌های حاتم در مرز خوزستان با کهگیلویه وبویر احمد /دخالت عامل انسانی / اعزام یک بالگرد آب‌پاش به منطقه تا ظهر امروز
آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید