کد خبر:42038
پ
Dina

تیم های ارزیاب به محل وقوع زمین لرزه بخش احمدی و رودخانه اعزام شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: تیم‌های ارزیاب برای بررسی شرایط و وضعیت بروز خسارت یا بدون خسارت بودن این زمین لرزه به منطقه وقوع زمین لرزه در منطقه بخش احمدی شهرستان حاجی آباد و رودخانه شهرستان رودان اعزام شدند.

مهرداد حسن زاده شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر تیم‌های ارزیاب مسوولان محلی نیز درحال بررسی وضعیت شرایط در منطقه وقوع زمین لرزه بوده و به صورت مرتب با مدیریت بحران استانداری هرمزگان ارتباط دارند.

وی ادامه داد: خسارت داشتن و یا نداشتن این زمین لرزه چهار و ۹ دهم ریشتری که مرز هرمزگان با کرمان را لرزاند و پس لرزه سه و یک دهم ریشتری آن تا ساعتی دیگر مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال عزیمت به محل وقوع زمین لرزه هستیم، اضافه کرد: درحال حاضر نمی توان اظهار نظر قطعی در خصوص خسارت‌های احتمالی داشت و باید تا پایان ارزیابی‌ها صبر کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان هم گفت: گزارشی تا این لحظه مبنی بر بروز خسارت در پی وقوع این زمین لرزه واصل نشده است و صحبت‌های دهیارانی که تا کنون با آنها تماس برقرار شده این نکته را تایید می‌کند.

مختار سلحشور افزود: بررسی‌ها همچنان در حال انجام است و تا ساعت‌های آینده نتیجه نهایی منطقه زلزله زده مشخص می‌شود.

زمین لرزه ای به بزرگی چهار و ۹ دهم ریشتر مرز هرمزگان با کرمان را به لرزه در آورد، این زمین لرزه امروز در ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه و ۳۴ ثانیه در عمق ۲۱ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید
هوای اردبیل توفانی می‌شود

کانون زمین لرزه چهار و ۹ دهم ریشتری در فاصله ۳۰ کیلومتری فاریاب استان کرمانُ ۳۵ کیلومتری شهر سرگز و ۵۴ کیلومتری شهر زیارتعلی در هرمزگان قرار داشت.

منبع: ایرنا

آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید