کد خبر:25527
پ
Dina

بازسازي ناشی از سیل در استان بوشهر، از امروز آغاز خواهد شد

مدیرکل مديريت بحران استانداری بوشهر اظهار داشت: خسارت ها در بخش های زیربنایی که شامل عمران و مبلمان شهری و روستایی، ، راه، برق و… شده، در بخش کشاورزی و دامی و در بخش مسکونی ارزیابی شده و آمار و ارقام به طور کلی بررسی شده است. جهانگیر دهقانی افزود: ارزیابی به طور کامل انجام شده و به سازمان مدیریت بحران کشور جهت تامین خسارت های وارده اعلام شد.
وی ضمن بیان این که پاکسازی اطراف رودخانه وحدتیه همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: پاکسازی معابر، منازل و… با تمام توان و استفاده حداکثری از اکیپ ها در حال انجام است. مدیرکل مديريت بحران استانداری بوشهر اذعان داشت: پاکسازی راه ساحلی بوشهر به گناوه نیز چهارشنبه هفته گذشته به اتمام رسید، برق همه مناطق وصل بوده و تمامی راه های روستایی و شهری، محورها و… در استان بازگشایی شده است.

جهانگیر دهقانی افزود: ارزیابی به طور کامل انجام شده و به سازمان مدیریت بحران کشور جهت تامین خسارت های وارده اعلام شد.
وی ضمن بیان این که پاکسازی اطراف رودخانه وحدتیه همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: پاکسازی معابر، منازل و… با تمام توان و استفاده حداکثری از اکیپ ها در حال انجام است.
مدیرکل مديريت بحران استانداری بوشهر اذعان داشت: پاکسازی راه ساحلی بوشهر به گناوه نیز چهارشنبه هفته گذشته به اتمام رسید، برق همه مناطق وصل بوده و تمامی راه های روستایی و شهری، محورها و… در استان بازگشایی شده است.
دهقانی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی خسارت ها، بنیاد مسکن برای ساخت و ساز(بازسازی) و تعمیر، تمهیدات لازم را از امروز آغاز می کند

منبع: سازمان مدیریت بحران کشور

بیشتر بخوانید
کمک‌رسانی به متاثران زلزله گناوه در ۳۴ روستا انجام شد
آژانس خبری بحران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید