Dina

قلب اقتصاد گلستان خشک شد/ نابودی کشاورزی در خشکسالی بی سابقه

خشکسالی و کاهش نزولات جوی در سال جاری علاوه بر خسارت سنگین به کشاورزان در فصل بهار، برای کشت پاییزه هم چالش ایجاد کرده و اقتصاد گلستان را تحت تاثیر قرار داده است.
Dina

خسارت سیل و توفان در شرق گلستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: سیلاب و توفان روز گذشته موجب آبگرفتگی تعدادی منزل مسکونی و تلف شدن دام مردم در شرق استان شد و ۲ مصدوم نیز به دنبال داشت. وی افزود: شهرستان‌های مراوه‌تپه، مینودشت، آزادشهر، رامیان، علی‌آبادکتول و گنبدکاووس تحت تأثیر این ناپایداری‌ها قرار گرفتند.
Dina

امدادرسانی در حادثه تصادف ۲ پراید در گلستان با یک کشته و ۷ مصدوم

بر اثر تصادف دو دستگاه پراید در جاده شاهرود به آزادشهر هفت نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.
Dina

سیستم جمع آوری آب باران در ساختمان جدید الاحداث تعبیه شود

استاندار گلستان گفت: برخی از دستگاه ها و سازمان ها موظف هستند نسبت به جمع آوری آب باران در مخازن ساختمان های جدید الاحداث نظارت بیشتری داشته باشند. وی بیان کرد: شهرداری ها، فرمانداری ها، سازمان نظام مهندسی و معاونت هماهنگی امور عمرانی موظف هستند نسبت به جمع آوری آب باران در مخازن ساختمان های جدید الاحداث نظارت بیشتری داشته باشند چرا که این روش می تواند بخشی از آب مورد نیاز را تامین کند.
Dina

رژه خودرویی و مانور آبی و خاکی «سیلاب» در لاهیجان

مانور آبی و خاکی «سیلاب» و رژه خودرویی با حضور امدادگران شعب لاهیجان،رودسر، آستانه اشرفیه و سیاهکل و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان برگزار شد. در این مانور پرسنل و امدادگران شعب جمعیت هلال احمر شهرستان های لاهیجان، رودسر، آستانه اشرفیه و سیاهکل و حوزه معاونت امداد و نجات و واکنش سریع حضور داشتند.
Dina

خسارت سیلاب به ابنیه و تأسیسات شهری آزادشهر

مدیرکل مدیریت بحران گلستان از وقوع سیلاب در شهرستان آزادشهر خبر داد و گفت: در این حادثه به تأسیسات شهری و ابنیه خسارت وارد شد.
Dina

امدادرسانی به ۱۵ خانوار متأثر از آبگرفتگی روز گذشته در مراوه تپه در استان گلستان

رئیس دفتر نمایندگی هلال احمر در شهرستان مراوه تپه با اعلام این خبر گفت: پس از اعلام وقوع آبگرفتگی در روستاهای قازانقایه و قرناق در ساعت 18:38 عصر چهارشنبه 9 تیرماه 1400 از طریق نیروهای مردمی، 9 نفر از نجاتگران هلال احمر در قالب سه تیم به محل حادثه اعزام شدند و نسبت به ارزیابی خانه های آسیب دیده اقدام کردند.
Dina

هوشمندسازی پارک ملی گلستان برای مقابله با آتش‌سوزی

رئیس گروه برنامه ریزی و پشتیبانی تجهیزات مناطق حفاظت شده سازمان حفاظت محیط‌زیست از هوشمند سازی بخشی از پارک گلستان خبر داد و گفت: تمام استان‌ها برای پیشگیری از آتش سوزی و مهار آتش در صورت وقوع در آماده باش هستند.
Dina

زلزله ۳.۴ ریشتری گمیشان خسارتی نداشت

زلزله ۳.۴ ریشتری گمیشان خسارتی نداشته است. این زمین لرزه در طول ۵۳.۹۴۱ و عرض جغرافیایی ۳۷.۱۶۵ و در ۱۰ کیلومتری از سطح زمین به وقوع پیوست.
Dina

۱۰ هکتار از گندم زارهای کلاله در آتش سوخت

فرماندار کلاله گفت: بیش از ۱۰ هکتار مزرعه گندم کلاله در آتش سوخت، وی افزود: این گندم زار در حالی که کمباین در مزرعه در حال برداشت بود، طعمه حریق شد و علاوه بر آن بیش از ۱۰ هکتار از کاه و کلش باقی مانده در مزرعه هم خاکستر شد.
1 2 3 5