Dina

ماموریت مهم مدیریت بحران مقابله با آتش سوزی است

معاون عمرانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمهیدات لازم برای مقابله با خشکسالی و آتش‌سوزی‌ها اندیشیده شود. حاجی زاده با اشاره به آتش‌سوزی جنگل‌های خائیز و آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع و مدیریت این حوادث، می گوید: اعتبار خوبی پارسال برای تجهیز منابع طبیعی تخصیص یافت امسال هم اعتبارات خوبی به این حوزه اختصاص یافته است.
Dina

مهار همه آتش سوزی های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مهار هر چهار آتش سوزی اخیر در جنگل ها و مراتع استان خبرداد. او با بیان اینکه کار اطفای حریق جنگل‌ها و مراتع کوه‌های پیچاب باشت، امامزاده علی سرفاریاب و چیتاب نیز صبح امروز مهار شد افزود: تیم های پایش جهت جلوگیری از شعله ور شدن دوباره آتش در این‌مناطق همچنان حضور دارند.
Dina

بازدید میدانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عملیات اطفای حریق جنگل‌های کوه «نیر»

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که از دقایق اولیه وقوع آتش سوزی در کوه نیر با بسیج همه امکانات و تجهیزات و آماده باش ستاد مدیریت بحران استان و اعزام نیروها جهت مهار آتش فرماندهی این عملیات رو بر عهده داشت، امروز خود به صورت میدانی در محل وقوع آتش سوزی حاضر شد.
Dina

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع یک فقره آتش سوزی در جنگل‌های کوه “نیر” شهرستان بویراحمد خبر داد.

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع یک فقره آتش سوزی در جنگل‌های کوه "نیر" شهرستان بویراحمد خبر داد. وی اظهارکرد: نیروهای بخش لوداب و مردمی و دهیاران و شوراهای منطقه از همان ساعات اولیه به محل اعزام و اقدام و تلاش برای مهار آتش کردند اما همچنان آتش سوزی ادامه دارد.
Dina

پنج فقره آتش سوزی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد مهار شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چهار روز گذشته پنج فقره آتش سوزی در نقاط مختلف استان با تلاش نیروهای امدادی و مردمی مهار شده است.
Dina

بارش سیل آسا ۲هزار میلیارد ریال به کشاورزی گچساران و باشت خسارت زد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باران سیل آسا و باد شدید در چند روز گذشته ۲ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی این شهرستان ها وارد کرد.
Dina

امدادرسانی به ۶۸۴ خانوار سیل زده توسط هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل این جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد جهت تامین منابع برای تهیه بسته های امدادی و تلاش های معاون عمرانی استانداری در جریان فعالیت های چند روز گذشته از وقوع سیل دراستان از امدادرسانی به ۶۸۴خانوار متاثر از سیل در ۲۴ساعت گذشته (سومین روز امداد رسانی)در استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد . از ابتدای وقوع سیل در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون قریب ۱۳۵۰۰ مورد اقلام امدادی توسط تیم های عملیاتی هلال احمر بین آسیب دیدگان توزیع شد.
Dina

امدادرسانی به منطقه عشایرنشین و سیل زده کاکان، استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت:در اولین ساعات بعد از بارش های سنگین و وقوع سیل در برخی نقاط استان با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راهداری استان در منطقه عشایر نشین و سیل‌زده کاکان به صورت میدانی ضمن ارزیابی خسارات به خانوارهای عشایری آسیب‌دیده کمک‌رسانی شد. 
Dina

خسارت بارش‌های شدید تابستانه در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از خسارت زدن بارش‌های تابستانه در این استان خبر داد. وی در خصوص میزان خسارات وارده ناشی از بارش‌های شدید تابستانه تاکنون گفت: با وجود اینکه از چند روز پیش از طریق رسانه‌ها در خصوص ورود این سامانه بارشی به استان اطلاع رسانی شده است اما شاهد خساراتی در برخی از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله بویراحمد، دنا، چرام و مارگون بوده‌ایم. وی با بیان اینکه در پی این بارش‌ها تعدادی دام عشایر استان تلف شده است
Dina

آتش جنگل‌های گچساران پس از ۷ شبانه‌روز خاموش شد

آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع ارتفاعات منطقه «نارک» در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد که از روز پنجشنبه ۱۷ تیرماه آغاز شده بود، با تلاش‌های صورت‌گرفته پس از ۷ شبانه‌روز مهار شد.
1 2 3 10