Dina

۲ کشته در حادثه واژگونی ۲۰۶ در یزد

در اثر این سانحه رانندگی، دو سرنشین در صحنه فوت کردند و دو نفر از دیگر سرنشینان شامل یک مادرو کودک مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی توسط عوامل آتش نشانی، به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند.
Dina

آتش‌نشانان یزد سریعترین‌های کشور می‌شوند/جانمایی ایستگاه‌های یزد مناسب نیست

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از تلاش برای کاهش میانگین زمان رسیدن آتشنشانان در محل حریق در راستای تحقق چشم‌انداز این سازمان خبر داد و یکی از چالش‌ها در این خصوص را جانمایی نامناسب ایستگاه‌های آتش‌نشانی در این شهر خواند.
Dina

فرماندار اشکذر گفت: با توجه به قوانین مدیریت بحران، قصور و کوتاهی مدیران قابل گذشت نیست.

فرماندار شهرستان اشکذر در استان یزد گفت: با توجه به قوانین مدیریت بحران، قصور و کوتاهی مدیران قابل گذشت نیست. او بر ضرورت آمادگی کامل اعضای ستاد بحران شهرستان و استفاده از تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای مدیریت بحران‌های احتمالی بویژه در فصل پیش رو تأکید کرد.
Dina

زمین لرزه ۴.۲ ریشتری بهاباد در استان یزد را لرزاند

بامداد امروز دوشنبه زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر حوالی بهاباد در استان یزد را لرزاند. عمق این زمین لرزه در ۱۲ کیلومتری زمین است.
Dina

امدادرسانی به حادثه دیدگان ریزش سنگ در معدن دره زنجیر تفت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان یزد از عملیات امداد و نجات حادثه ریزش سنگ در معدن دره زنجیر تفت در جاده ده بالا خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.
Dina

طرح پیشگیری از ورود سیل به منابع آب کشاورزی بافق انجام شد

مدیرجهاد کشاورزی بافق با بیان اینکه ۳۵ رشته قنات و ۲۵ حلقه چاه در معرض خطر احتمالی سیلاب قرار دارد ، گفت: در این ارتباط طرح حفاظت و پیشگیری از ورود سیل به ۶۰ منبع آبی شهرستان با ۱۰ میلیارد ریال بودجه انجام شد.
Dina

سیلاب تابستانه در بهاباد جاری شد

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی یزد گفت: بر اثر بارش باران عصر چهارشنبه، سیلاب در برخی روستاهای بهاباد به خصوص در جاده این شهرستان به آسفیچ و بموییه و مناطق تابعه جاری شد.
Dina

ارزیابی آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان ابرکوه در مانور لحظه صفر

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری ابرکوه گفت: مانور لحظه صفر امداد و نجات جاده ای با هدف سنجش آمادگی و ارزیابی عملکرد دستگاه های امدادی و خدمات رسان در حوادث رانندگی، برگزار شد.
Dina

رهاسازی ۳ مصدوم تصادف پراید با وانت در شهرستان تفت

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شعبه‌ی تفت در استان یزد از رهاسازی 3 مصدوم حادثه تصادف خودروی پراید با وانت در ظهر یکشنبه 6 تیرماه جاری خبر داد.
Dina

۵ کشته و ۲۷ مصدوم براثر تصادف تریلی با اتوبوس در یزد

حوالی ساعت ۶ امروز پنجشنبه سوم تیرماه، یک دستگاه تریلی با یک اتوبوس در جاده ابرکوه به دهشیر تصادف کردند که تا این لحظه 5 نفر جان باخته و 27 نفر مصدوم شدند.
1 2 3 4